• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

Hej alla tjejer!

Oj vad ni skriver, jättekul!

Jag har gjort mitt halsband till bröllopet idag, blev jättenöjd faktiskt! Ska lägga ut kort imorgon så får ni som vill titta.

Ang frieriet så "krockade" jag och min sambo.
    Jag hade förberett ett frieri med ett brev som jag skrivit, och det skulle läggas på hans kudde första gången vi sov i vårt nya hus. När han hade läst det tänkte jag fria till honom.
    Men han hann före med en timme! Vi hade nattat barnen och skålade i champagne för att fira vårt nya fina hus, då friade han till mig!
    Det visade sig att vi båda tyckt att det var ett bra tillfälle...

• Mrs.K

Skogstigern: Great minds thinks alike heter det ju!

• bröllopsängeln

Vi har friat båda två :) Men vi friade långt innan förlovningen egentligen...lite knasigt men ja..

• bröllopsängeln

Eftersom alla datum tydligen skaffat egna trådar så tänkte jag man kunde samla alla här så man kan hitta dem lätt. Fyll på med era trådar här.(kopiera och klistra in)

5 majtråd finns här

12 majtråd finns här

19 majtråd finns här

26 maj tråd finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2110465.html

070505,
    Skogstigern (Stockholm)
    Bens wife (Stockholm)
    070512,
    Söta_bruden (göteborg)
    070519,
    Johans2B (Lysekil)
    Mrs.K (Stockholm)
    070520,
    Fröken lycka (Borås)
    070526
    Lucky_bride (Linköping)
    Bröllopsängeln(Stockholm)

• Skogstigern

Mrs K: Du har så rätt!

Det är inte första gången vi krockar, vi smsar ofta samtidigt även om det gått timmar utan kontakt, skickar mail till varann samtidigt osv. Man blir lite varm i hjärtat när man skriver och frågar hur dagen är på jobbet och har ett likadant mail som väntar när man klickat på sänd-knappen!

• Bens wife

Idag har jag och M2B shoppat loss ordentligt! Jag köpte bl.a. brudskor, hittade sådana som jag hade tänkt mig på Dinsko, vita, lite spetstå, brodyr, 4 cm stadig klack, perfekta helt enkelt. Och priset var såklart oxå perfekt, för en sko man bara har en dag och som knappt syns... Dessutom köpte jag uteskor att ha på dagen under fotograferingen. Är jättenöjd.

• Slottet

070505,
    Skogstigern (Stockholm)
    Bens wife (Stockholm)
    070512,
    Söta_bruden (göteborg)
    070519,
    Johans2B (Lysekil)
    Mrs.K (Stockholm)
    070520,
    Fröken lycka (Borås)
    070526
    Lucky_bride (Linköping)
    Bröllopsängeln(Stockholm)
    Slottet (Åhus)
    070512

Hej Tjejer!
    Jag vill också vara med.

Min sambo friade till mig. I sommras skulle vi käka lunch tillsammans (bor i Malmö). Det var underbart väder och vi cyklade ner till Västra Hamnen. På något sätt hade han lyckats fixa paradvåningen högst uppe i Turning Torso. Så där högst uppe gick han ner på knä och friade!!! Vi bytte ringar och drack Skumpa med utsikt över hela Köpenhamn och halva Skåne...... och nu gifter vi oss om 2 månader.

• Johans2B

Här var det inget frieri utan vi gjorde som Bens och kom fram till det gemensamt. Då hade vi dock varit förlovade i ett och ett halvt år och har två barn ihop.

Helgen har varit lugn annarsutan någon direkt bröllopsfixning. Fick kollat på svärmors pärlhalsband och hittade ett som jag lånat hem och skall prova till klänningen.

• bröllopsängeln

hej alla! Nu har vi träffat "toasten";) vi verkar ha samma tankar så det blir nog bra, har även bokat lite skönhetsvård inför bröllopet. Ska bli skönt att få skämma bort sig lite *lääängtar*

• Bens wife

Jag ska oxå boka lite skönhetsvård innan bröllopet, manikyr blir dagen innan (med nagelförlängning) och pedikyr och massage blir nog två dagar innan. Åååh vad jag längtar...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)