Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Ang efternamnet så kommer det automatiskt på en del saker, andra måste man beställa ( tex pass ). Det går inte att göra förrän efter att man har blivit registrerad i sitt nya namn, dvs efter vigseln.
Men man kan ju "tjinga" ny mailadress på t ex yahoo, det har jag redan gjort... Så det ligger en mailbox och väntar på mig i alla fall!
Ah, bra idé!!
hihi det med mailadress ska jag nog också ordna:)tack för tipset.
Blir nyfiken på boken ni pratat om även om jag sett en på Nk jag vill ha men den är sååå dyr...måste kanske tänka om. Åh vad smart att göra om framsidan!!
Syr ni egna boleros och sjalar allihopa här eller har ni bra tips på nåt ställe man kan köpa?
Bens wife: Hej *vinkar* bordsplaceringsplanchen klar redan? Nu blev jag imponerad:) Hej och hå vad alla är flitiga..jag får ångest nästan;)
Titta på adlibris bokrea på nätet!! *tipsar vidare*
Ja planschen är klar men det var bara för att det var så kul när jag satte igång... knäppt va. Men jag har dubbelhätfande tejp så jag kan ändra om vid behov...
Bens wife:
oj jag hittade så mycket jag vill ha så jag måste nog rådfråga min plånbok..hihi
Jag älskar verkligen böcker *inser*:)
Ja det var ju smart med tejpen, vi använder postitlappar just nu så får vi se hur mycket vi flyttar om innan alla svar inkommit. Det är ju bra så länge man tycker det e roligt men var försiktig så du inte tar ut dig helt med alla bestyr
Hittade den här tråden nu :) Har inte skrivit jättemycket i den andra, men jag hänger på här ändå!
Vi hade sista svarsdag igår och i stort sett har det funkat bra! Det var två par som inte svarat igår kväll. Ett kompispar till mig och ett kompispar till sambon.
Mina kompisar har jag hört ska komma, men inte fått in något officiellt svar. Ska bara ringa idag och dubbelkolla.
Men sambons kompisar kändes som en besvikelse. Det är ändå en av hans älsta vänner och även om vi väljer att ha bröllopet här i vår nuvrande hemstad (som jag kommer ifrån), så hade vi hoppats att de ska komma. Men det var inte så mycket att de inte kommer, som sättet. De struntade i att svara, trots att de visste om sista datum. Och när sambon skickade en fråga igår kväll, så fick han ett SMS tillbaka. Inget grattis, inget tack för inbjudan. En enda rad, där det stod att de inte kommer. Utan förklaring. Visst - man har ingen skyldighet att förklara sig om man inte kommer, men man kan ju svara iaf. Och kanske tacka för inbjudan?
Fast vi är väldigt glada ändå, så gott som alla kommer och det känns jättekul!
Sitter här och ler... två år sedan jag skrev i Maj-brudar tråden! Tiden går verkligen fort och det är himla mysig att vara hans fru!
Nu har vi fått beställt en Bröllopsgäst bok från adlibris vi oxå. Fast nu kostade den mer är 98...159:- fick vi ge. Helt okey.
Funderar på att beställa en cake-topper från Kakburken.se Den som ingår i Cirkel of Love serien. Har ni funderat på vad ni skall ha förnågot? Tycker den är snygg, och dessutom så kan man ha den som prydnad sen tänkte jag. Inte för att vi har mycket prydnadssaker framme, men kanske den....
Annars är det lugnt på planeringsfronten för vår del just nu. Funderar en massa gör jag dock...
men hallååååååå lägg in er i listan också