• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

Skönhetsvård lät som en bra idé tjejer, det har jag inte tänkt på!

För tillfället tar vi det lugnt med bröllopet, jag har istället sökt jobb idag. Tror att det gick riktigt bra, jag hoppas det!

• Bens wife

Skogstigern: då ska jag hålla tummarna! Jag har oxå sökt jobb i veckan...

• Bens wife

Nu har mina underkläder kommit från England!!!! Vilket underbart företag att göra affärer med, snabba och otroligt serviceminded. Först fick jag för stor storlek på trosor (jag hade skrivit fel), men det gick jättefort att skicka tillbaka och få nya. Utan kostnad.
    Så nu ska jag testa hela min outfit nån dag

• Johans2B

Bens wife,

Var har du köpt underkläderna? Du kanske har skrivit det innan, men jag kommer inte ihåg att jag sett något.

Behöver börja kolla på underkläder själv. Pust, tycker det är jobbigt att prova BH. Svårt att hitta riktigt bra.

• Bens wife

Johans 2B: Jag hade supersvårt att hitta underkläder i butiker här i sthlm. Därför testade jag att beställa från figleaves.com (jag tror att det är .com) och det känns jättebra. Prisvärt och snabbt som sagt. Butikerna kanske får in fler brudkollektioner nu i vår men jag ville inte vänta... Bor du nära sthlm tycker jag absolut du ska besöka NK damunderkläder, och där be att få hjälp av deras BH experter. SÅ VÄRT DET! Aldrig fått lika bekväma BH ar som där.
    Lycka till!!

• Skogstigern

Bens wife: Vilka läckra underkläder det var på sajten! Jag ska börja leta snart, nu börjar jag få koll på hur klänningen ska sitta.

Vad har du sökt för jobb? Min intervju gick riktigt bra så vi ska höras i början på nästa vecka igen. Kul att någon vill satsa på en även om man är sjukskriven.

• Bens wife

Skogstigern: Har sökt ett jobb som mottagningssköterska istället.

Vad har du sökt för typ av jobb?

Jag är så less på mitt jobbs villkor så jag hoppas hoppas hoppas hitta nåt bättre.

• Johans2B

Bens wife,

Jättefina underkläder, men hur funkar det med storlekarna egentligen... Är nog lite trög...

• Skogstigern

Bens wife: Det låter intressant, kommer du att byta mottagning också?

Jag har sökt jobb som testledare, det är ett ganska nytt yrke där man testar datasystem. Jag tycker att det är jättekul, meningen är att hitta så många fel som möjligt!

Lite vanskligt kanske eftersom min sambo är systemutvecklare, jag försöker rasa det han bygger upp.

• Bröllopstokiig

Johans 2B: Jag har strl 36 och det motsvarar strl 10. Finns storlekstabeller på nätet, sök på google!

Skogstigern: Jag jobbar nu på en akutavdelning, så mottagning skulle bli annorlunda.

Hihi så det kan bli!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)