Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Slottet,
Aruba och New York låter inte fel det heller. Hade först en tanke på att vi kanske skulle ta New York men eftersom vi inte vill ta för många dagar, vill spara till sommaren och nästa höst, så fick det bli något närmare, och billigare. Men nån gång vill jag dit ialla fall.
Bens wife, förstår att det känns tungt. Måste vara jobbigt när det är i händerna på annat folk. Mitt stressmoment är dock bara mitt och m2bs eget fel...Var skall ni ha er fest? Har nog missat det i tidigare inlägg. Som Skogstigern skiver får du nog telefonterra och mailbomba dem.
Idag känns det lite bättre. Men jag kan fortfarande inte förstå varför folk inte kan fatta att man ägnar mycket tid och kraft åt att planera sin stora dag. Bara för att DE har erfarenhet av att ordna bröllop så har ju inte vi det. Men tack för ert stöd!
Jag känner att vi har MASSOR kvar att göra nu, känns faktiskt stressigt. Nästan mer stressigt än kul. Fast det är svårt att erkänna, allt ska ju vara så rosenskimrande nu. Usch vad deppig jag låter. Beror nog oxå på att de känns tungt på jobbet nu oxå. Jaja, nog svamlat av mig ikväll.
Ge mig en energispruta någon! Lite positiv inspiration!!!!
Positiv inspiration kommer här!
Jag knallar omkring här i mysbyxor och högklackat, min sambo tycker att jag är sååå vacker...
Vad gör man inte för att ha skor som passar på sin stora dag?
En annan positiv tanke, tänk på allt ni faktiskt har gjort redan!
Skogstigern: haha nu fick jag mig ett leende Ja det är ju mycket vi har gjort redan, ska tänka positivt nu.
Skönt att höra!
Ett annat tips är att strunta i allt för ikväll, öppna en flaska vin och ta det lugnt.
Imorgon är en ny dag, starta med att göra en lista på vad som verkligen är kvar. Börja med en lätt puck, beta sedan av dem en och en så ser det snart ljusare ut!
Ni fixar detta!
Kram!
Skogstigern: hahahahaha jag skulle sååååååååå gärna ta ett glas vin om det inte vore för att jag sitter på jobbet.
Som alltid. *bitter*
Jag var inte så här förr, det är helt nytt. *skäms lite*
Men jag ska ta till mig dina råd.
Kram!
Okej, då får vi improvisera!
Har du tillgång till vatten och ett glas?
Absolut!
Oki, spring och hämta! Hojta när du är tillbaka!