Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Åh vad spännande. Jag ser fram emot att få se bilder!
Idag är det jag som går in mina nyinköpta skor, med mysbyxor!!!
Hittade bilden, åh vad läckert! Vad kul att det är ett av de häftigaste klänningar hon gjort! Du måste vara stolt!
Vad kul att du gillade klänningen!! Den är så himla fin, verkligen perfekt till Elin och precis så som Therese ritade den! Nu är jag så nyfiken på min att jag spricker snart...
Visst är det något extra med finskor och mysbyxor?
Skogstigern: nu finns det separata majtrådar för alla datum utom vårat datum 5 maj, men vi är ju så aktiva här du och jag så vi behöver kanske inte starta en ytterligare tråd, eller vad säger du?
Idag har jag köpt grejor till vår nödkorg, nu finns där strumpbyxor, tandpetare, pads och tops. Bra början va?!
Hjääääääääälp! Nu blev jag nervös.
Håller på att boka fotografering för en secretbox variant.... ooooooooo vad läskigt. Och kul på samma gång. Tänkte ta svartvita bilder, ca 5 st och rama in dem i ramar från t.ex. Sia. Men, vågar jag????
Nä, vi får väl se om någon annan startar en 5 maj-tråd, då kan vi hänga på där. Så länge som inte de andra maj-brudarna tröttnar på vårt snack i denna tråden så!
Coolt, nödkorgar ska jag också börja med snart! Vi ska en sväng till Ikea idag så då tänkte jag titta på korgar där.
Läckert med secretboxen förresten, klart att du vågar! Om du har en digitalkamera hemma kan du ju testa själv först, klä dig lite lätt och ställ in kameran på auto-foto så behöver ingen annan vara närvarande. Då kan du vänja dig i lugn och ro och kan även kolla på resultatet så att du vänjer dig vid att titta på korten sedan. Framför allt så märker du ganska snabbt om du inte vågar!
Bens wife
Jag ska secretbox fotas om ett par veckor SKITNERVÖS!!! Fotografen sa att jag kunde ta med en flaska vin :)
beach: hahaha jag skulle behöva en flaska vin tror jag. Hua vad pirrigt. Men skitkul oxå.
För att undvika en blekfet look efter vintern tror jag att jag ska sola/solduscha innan :)
Tänk dig blekfet med alkoholröda kinder
Tänkte oxå att vi skulle börja med våra nödkorgar. Funderar bara på hur mycket vi skall stoppa i dem. Har sett i tidigare trådar att många stoppar i deo, men i vår lokal så är handfaten i utanför själva toan. Hur många kommer att stå där och tvätta av sig? Jag hade nog inte gjort det...
Har fått dekorerat klart våra ljus nu. Jättenöjd. Även sonen 5år vill ha såna på sitt bröllop sa han idag