Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Här är vi!!
Men vaddå tar vi inte med gamla lååånga listan med alla okej då lägger jag in mig här med då. Vi är ju mååånga som varit med sen länge i dessa trådar:)
Bröllopsängeln, kul att du hittade hit!
Jag tog inte med gamla listan eftersom det är flera som har bytt datum. Nu när vi börjar komma så nära så kanske man börjar vilja gratta varann och hålla tätare kontakt med de på samma dag, då kanske det blir lite snurrigt om man har gamla uppgifter.
Eller gjorde jag något dumt? Vi kan plocka över gamla listan! :
070505,
Skogstigern (Stockholm)
Bens wife (Stockholm)
070512,
Söta_bruden (göteborg)
070519,
Johans2B (Lysekil)
Mrs.K (Stockholm)
070520,
Fröken lycka (Borås)
070526,
Lucky_bride (Linköping)
Bröllopsängeln(Stockholm)
så här kom jag på att man kan göra ifall man vill lägga till mer info i raden. Vad tycker ni blir det rörigare?
Hej allihopa!
Nej jag kom på att det var smart gjort många har säkert bytt datum osv så det var helt rätt beslut:)Man borde ha en regel också att man måste gå in här efter att man skrivit in sitt datum ibland också e ju rätt ointressant med folk som bara skriver in sig på listan och aldrig dyker upp igen
Vi var och träffade vår köksa tidigare i veckan och diskuterade olika menyer så nu väntar vi på att få lite olika prisalternativ.
Usch ja man måste ju ha något fint om det blir kallt i maj -hoppas det går att hitta något i affärerna längre fram..frågan är om en sjal eller bolero i tunnt tyg räcker??
Måste skriva lite till så den här tråden hamnar högre upp
Hej bröllopsängeln!
Bolero tror jag på! Ska själv kolla på nåt sånt.
Nu är min andra bordsplaceringsplansch klar!! *stolt*
Nu kom min gästbok som jag beställt från adlibris bokrea! (Tack för tipset Skogstigern!) Inbunden med frågor till gästerna att fylla i. Betalade 98:- inkl frakt *glad*
Hör ni, nån som vet när man börjar ta tag i byte av pass, leg osv. När man byter efternamn? Vi ska inte resa direkt så det är ingen panik. Men gör man det efter vigseln eller kan man ansöka i förväg?
bröllopsängeln: Snygg lista tycker jag, jag röstar för det formatet!
Bens wife: Visst var boken bra? Jag ska ta bort omslaget på vår och göra om framsidan lite så att det blir mer i vårt stuk!