Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Tyvärr är det andra som också fått vårkänslor. Min 9-åriga dotter blev utfrågad av en "konstig man" förra veckan. En av frågorna var hur hon tar sig hem från skolan. Rektorn på skolan sa att det är minst 1 man varje år som dyker upp utanför skolan.
Jag är förbannad och förtvivlad
Förlåt, det var inte meningen att förstöra stämmningen. Självklar är det härligt med vår!!! :):):) Men jag är fortfarande förtvivlad och förbannad...
Det är jättehärligt med vår! Allra helst om man kunde vara ute...men jag skall direkt hem och till min sjuke son efter jobbet. Så det blir till att vara inne...
Beach: Förstår mycket väl din reaktion. Fy f...n är nog det mildaste man kan säga...
Jag har beställt min brudbukett idag. Hon frågade om jag skulle ha en cursage (eller hur det nu stavas), ska man ha det till frack?
Visst är det underbart med vår (18.2 grader på vår balkong!) synd att det finns negativa sidor som det Beach råkade ut för oxå.
beach: Nämen FY! Vad äckligt. Aldrig kan man vara lugn för alla idioter som går lösa.
Lena+Mattias...: Vet inte om man ska ha coursage till frack, min blivande ska också ha frack, och ska jag tro nåt så TROR jag inte man har coursage till det.
WOAAAAAAAAAAAAA snart är det bara 1 månad kvar!!!
EN MÅNAD KVAR!!! iiiiiiiiiii vad härligt pirrigt.
(dagens vårskrik)
Min blivande skall ha frockcoat liksom våra barn och de skall ha coursage alla tre har vi tänkt. Har läst någonstans, antagligen här på BT, att även våra pappor skall ha det. Hur gör ni med era?
Bens wife,
Har blivit inspirerad av era danslektioner så nu håller jag på och jagar en danslärare! Vad övar ni på mer än vals? Helst skulle jag vilja göra en Dirty Dancing men det får jag inte med m2b på, så nu försöker jag få med honom på ett "pottpurri" av danser. men vad mer än vals kan vi ha? Kanske avsluta med en bugg så det är lite fart på golvet när de andra skall ta vid.
Johans2B: Det är nog bara om de är inblandade i cermonin. Annars kan jag inte förstå varför de ska ha det.
Lena+Mattias=sant,
De är inte inblandade i cermon utan vi skall tex gå in tillsammans. Så vi hoppar nog det på dem då.