Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Förresten,
Vi fick en bröllopsinbjudan idag! Så nu får jag köpa en "vanlig" "finklänning" oxå! Har nämnligen varit lite avundsjuk på mina gäster som får köpa "finklänning" och inte jag....Dessutom så vet jag att det finns någon som kommer att kämpa för att jag får en möhippa som inte blir för "elak"....
Johans2B: Vad kul att få inbjudan! Vi har också bröllop att gå på i sommar, både för sambons kusin och för hans syster.
Jag har faktiskt köpt en riktig festblåsa också! Men börjar tveka lite, undrar om den verkligen passar bra... Det kanske blir en klänning till!
Skall bli jättekul att få gå på någon annas bröllop. Man är så bröllopsfixerad nu liksom!!!
Vet inte alls vad jag skall leta efter för klänning. Klädkoden var Uppklädd... Hmmm Och barnfritt skall det oxå vara. Det tycker jag skall bli kul. Det är inte så ofta vi går på fester utan barnen så jag tycker det skall bli kanonkul!
Johans2B och Bens Wife:
Tack tjejer!!! ert stöd hjälper verkligen. Jag har försökt tänka lite mer positivt nu när den värsta ledsamheten lagt sig lite. Jag har i samråd med m2b bestämt mig för att jag måste få fokusera på glädje och inte ta ut något i förskott. Så jag ska försöka att inte tänka på det jobbiga och vad som kommer hända utan bara fokusera på våran dag och vår glädje och som ni säger så vet jag ju att ingen vill att man ska ska vara ledsen så jag ska försöka lägga det åt sidan. Kunde ju alltid varit värre.
Stora kramar till er
Åh jag vill också gå på bröllop!! Lyckliga er
Bens wife :Åhhh hjälp vad nervöst med secret box -heja dej...jag röstar verkligen på att du ska gå dit igen en sån bild du beskrev tror jag blir favoritbilden för din man
Snart får vi också hämta ringar *myser*
Åh vad skojigt med möhippa. Jag är tveksam jag kommer få en men jag hoppas...
Jag vet att vi båda två kommer att få något. Det jag inte vet är när. Men vi räknar med från påsk. Spännande. Då gäller det som någon skrev nånstans att tänka på vad man har på sig när man somnar. Kanske inte så kul att bli väkt av en massa karlar i sovrummet i bara trosor....
Vi sover båda nakna så förhoppningsvis stormar de inte in när vi sover...
Det är det jag är orolig för...så har det varit på de senaste kidnappningarna...
Det är bara en person som har nyckel hem till oss dock och utan nyckel kommer de inte in.