Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Till oss så har även kompisarna nyckel. Vi bor nämnligen på samma gata så de har en "säkerhetsnyckel"(om vi skulle tappa eller glömma våran). Borde kanske bett att få tillbaka den... nu är det väl lite sent.
Hej Brudar!
Det var längesedan jag var inne och skrev ngt. Allt har legat lite på is ett tag nu. Men har fått ny energi och planerar och fixar för fullt.
Hittade brudskor i går. Första skoaffär jag besökte, och där stod de!! Ska hämta de nu i em. Min kusin ska sjunga i kyrkan på vårt bröllop. Känns jätte kul att hon ville!
Transport från kyrkan till festlokal är fixad. Blir en gammal svart bil!
Skickar er alla en liten vårkram! Här i skåne är det 12 grader varmt och solen skiner på en blå himmel!
Nu har jag varit på konsultation hos hon som ska fixa hår och smink. Jag säger bara WOW! Vilken människa. Jag bara ler, det kommer bli sååååååååååå bra!!! Hon visste precis vad jag ville ha, och tog fram helt perfekta ideer, så jag känner mig så nöjd och trygg. Detta är verkligen kul, när allt ordnar sig. Att kunna njuta och inte tänka "om..." hela tiden.
Skönt med varmt och soligt i skåne, här i sthlm är det ormväder, grått och rått... Men vad gör väl det en dag som denna???
Ska till banken nu och lägga över hälften av mina lån på m2b, ännu roligare
Var på dansprivatlektion igår förresten, har inte skrattat så mycket på länge. Hoppas nån kommer filma, för detta blir sann underhållning!! Det blir vals, tango, rumba och bugg.
Johans2B: våra allergiska gäster har inte ens meddelat oss Några känner vi till ganska bra men andra har vi bara nån svag aning vad de inte tål. Vi måste nog oxå ringa runt. Trist, men inte så kul om nån får en allergisk chock precis.
Jag var på två bröllop i somras, passade på att sno lite ideer. Alltid nyttigt!
iiiih, kan ingen komma hit å hjälpa mig snöra på mig klänningen?? Fick den igår och provade den två gånger, med hjälp, får inte på mig den själv *skrattar* Vill prova mer!!!! ;)
Tittade lite efter skor tidigare idag, men satan i gatan vad svårt det ska vara att hitta nått som jag gillar...
jooo men nyckelproblemet kan man lösa lätt ju. Bara att säga att man glömt nyckeln på jobbet en dag och be att få sin egen nyckel och sen inte lämna tillbaka den förrän efter bröllopet:)
Jag skulle dööö om folk stormade in i lägenheten när jag sov Vi har koll på våra nycklar så vi kan sova nakna eller ha sex hela helgmornarna om vi vill;) utan att va rädda för att bli överraskade av kompisarna. Jag e 90 procent säker på att jag får en möhippa men har ingen aning när den är kommer nog inte ana ett skvatt heller tror m2b är involverad på något sätt. Hoppas man int ehar något viktigt planerat när de bestämmer sig för att kidnappat en bara...Alla måste berätta när ni blivit hippade sen.. e ju så roligt att läsa om:)
Jag har absolut ingen aning heller, om jag får nån hippa eller inte. Känner mig inte så orolig heller. Dock har en av mina tärnor börjar jobba extra sjukt mycket, har lite dåligt samvete om det är för min ev hippas skull... Hoppas de inte gör nåt för dyrt isåfall...
Tack för det tipset bröllopsängeln. Det får vi nog köra redan på måndag för att inte glömma bort det och riskera att bli överraskade mitt i....
Idag har vi fått handlat skor till bägge barnen och m2b. Skönt att ha det avklarat. Grabbarna fick svarta gympadojor med en vit puma på. Det kan väl bli fräckt till deras frockcoat? Jag fick handlat stay-ups, det blev vita, i fredags. Lite mer att bocka av. Skönt!
Imorgon funderar jag på att ta en sväng till ÖB och börja handla saker till nödkorgen.
Johans2B; låter fräckt med Pumaskor!!
Idag har min m2b köpt skivor till gästerna att bränna sina foton på och skicka till oss.
Min mamma har hittat rosblad på Ikea i Kungens kurva, så kalas!!!
Vad har JAG gjort då???
GISSA!!!...
...JOBBAT!!!
Idag har jag vårkänslor!!
Nån mer?
Känner mig sådär löjligt härligt kär och lycklig