Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Vad skönt att det fungerar med barnen och din sambo. Vad skulle man göra annars?
Vi brukar "träna" på min guddotter som är 7 år, sedan hon var typ ½ år har vi haft hand om henne vid olika tillfällen. Jättekul! Nu blir det mest "tjejdagar" när hon och jag myser
Hon fick förresten en Bratz nu när hon fyllde 7, gissa vilken succe det blev! Hur gamla är dina tjejer?
Ja, vad skulle man göra annars? Funkar det inte mellan barnen och nya mannen får nya mannen stryka på foten helt enkelt.
Våra tjejer är 7 och snart 6 år, de är verkligen i en härlig ålder! Man fattar bara inte vart småbarns-tiden tog vägen...
Hej tjejer,
Vad ni har varit aktiva i helgen när en annan har varit utanför cybervärlden.
Slottet, vilken mysig möhippa du verkar ha haft. Det är sånt som jag oxå vill göra. Inte en massa skämma ut mig gjejer utan ha kul med vännerna. Börjar bli nervös för min snart....Vet när m2bs blir och min borde bli innan för sen har vi kompisar som åker bort och kommer hem precis innan vårt bröllop.
Skogstigern, underbart med en riktigt shoppingrunda. Det är aldrig fel...
Själva så har vi fått träffat prästen och kantorn nu. Känns bra. Men vi övade aldrig på att gå och nu har vi ingen mera träff innan utan skulle höras på telefon. Så jag tänkte att vi får väl åka till kyrkan och öva på att gå själva tillsammans med barnen. Kantorn var jätteduktig och hittade en perfekt ingångslåt åt oss. Det blir Trumpet Tune, det är den de brukar spela under hockey wm bla. Den är tydligen från en högmässa. Passar perfekt då m2b är riktigt sporttokig dessutom.
Vi fick dessutom ta med de psalmerna som är omskrivna med annan text även om de inte står i psalmboken.
Annars har det inte varit så mycket med bröllopsfix ihelgen. Får ta tag i det till veckan. Nu är m2b sjuk så nu lär det ju inte bli något ialla fall....
Slottet
Vad kul med möhippa! Det lät som en perfekt hippa!
Tror tyvärr inte att jag får någon. Min tärna bor så långt ifrån mig och kommer inte ha råd att komma hit extra innan bröllopet, tyvärr...
Min dotter ville att jag skulle ha med en smiley, så här är den
Kul att höra från er tjejer!
Johans2B: Jag skrev just i glas-tråden till dig om Anne-glasen, de är på väg ur sortiment. Brorsan har dem och har just lagt in sin sista beställning för att kunna få full serie av dem. Så ska ni ha några fler glas, beställ nu!
Såg det...
Tack så jättemycket. Får ringa närmaste butik imorron och beställa. Vet att vi har slagit sönder minst ett glas. Får räkna igenom ikväll. Synd! Jag som är supernöjd med de glasen.
Förstår det, de är riktigt snygga.
Jag hade Black Line förut men har fått gå över till den blanka Line eftersom de slutade med Black. Som tur var har min sambo samma serie så vi har minst 24 vinglas och vattenglas!
Black Line kan jag inte komma på att jag sett. Vanliga Line är snygga. Vilken tur att ni hade samma. Jag var så nöjd att m2b hade Anne och inte Chataeu som jag tycker "alla har". Vi får väl köpa på oss lite extra vinglas... Får väl sats på att ha en 14-15 st så har vi lite svinn....Det är mest rödvinsglasen som vi använder.