Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
nää det trodde jag verkligen inte att man kunde bli då är ju alla upptagna med familjer..men såg en tråd om påskfrukost på möhippa så kanske någon som blir det ändå...hjälp..nervöst.
vilken tråd var det? Kanske ska spana runt lite...
hej ! tack så mycket för de snälla orden. Jag bor i Billesholm nere i skåne. Vi gifter oss i risekatslösa kyrka 1630 den 26 maj
vickanvicky: kul att fler gifter sig "sent" på eftermiddagen. Vår vigsel kommer att vara kl 17.00, känns sent men vi ska ha festen på samma ställe så det lir nog lagom tror vi.
Bens wife: Nu fick du mig orolig över hippan också ju!! Vi ska till mamma i påsk men hon ville hålla oss kvar lite extra för att "bjuda på grillat" följt av "fast vi har visst slängt grillen...".
Ska man ana ugglor i mossen kanske?
Vad kul inte bara jag som har mitt sent då. Känns bäst så om jag vill ha blommao och så i kyrkan
Vickanvicky: Kul att höra lite om ert bröllop! Jag har anlitat en tjej i Skåne, i Kyrkheddinge, som syr min klänning. Snart är den klar!
Känns det lugnt med planeringen eller börjar ni bli nervösa?
Skogstigern,
Jo tack nu mår han bara fint. De såg inget på testet utan krampryckningarna gick över, antagligen så var det nervtrådar som inte var sammanväxta.
Jag tror inte på möhippa för min del till påsk. Har bla en kompis som åker till Skåne och hon vet jag skulle vara med. Nästa helg kan vara lurigare, blev nämnligen precis hembjuden till min bror med familj på lördagen...fast jag har för mig att min tärna är på skidresa den helgen. Får kolla lite mer ang det med henne.
Vi gifter oss kl 15,30. Det var den senaste tiden vi kunde få.
Ligger bra till i planeringen nu. Bara fest programet som ska göras klart och bordsplaceringen. Över till danmark och handla vin. Sen är det klart. Hoppas jag.
Johans2B: Skönt att höra att han mår bra. Det gick jättebra idag hos läkaren, Sofia var jätteduktig och lyckades t o m att somna. Så nu är det bara att vänta på svaren.
Vi gifter oss kl 15, det kändes lagom eftersom vi vill att våra barn ska vara med så länge som möjligt. Vi är lite kvällströtta också så det känns skönt med ett tidigt bröllop. Men vi räknar ändå med att hålla på en bit inpå natten!