• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • vickanvicky

Jepp!!1 Hoppas på att det inte kommer att göra allt för ont:(

• pralm

Det går så väldigt fort att rycka ut den så även om det känns lite så är det bara en snabb smärta som går över direkt. Så var det ialla fall för mig.

• vickanvicky

får man hoppas på det bästa:P

• Johans2B

Lycka till på fredag Vickanvicky. Går och funderar på om jag skulle plocka ut min och satsa på en tredje. Gärna en tjej här med isåfall. Vi har ju två grabbar sen tidigare. Men det blir nog en grabb till skulle jag tro... Hur många barn har ni sen tidigare?

Hur många blir ni totalt på er stora dag? Vi har oxå blivit ca 20 mindre än planerat. Men vi landar på 78 så det är inte lite ändå. Vi har valt att ha kvar samma lokal. Finns inte mycket att välja på...

• Johans2B

Lena+Mattias=sant
    Men tror du inte det blir förmycket om man räknar med 1 flaska per tre under varje rätt? Vi kommer ha tvårätter + kaffe och tårta.

Hur mycket öl skall man räkna per person? Kanske en under förrätten och sen två/tre på vissa?

Hjälp vad svårt det är....

• Lena+Mattias=sant

Johans2B: 1 flaska på tre kan bli lite mycket till förrätten men till varmrätt vill man ofta ha två glas. Så en flaska på tre till varmrätten och en flaska på 4-5st till förrätten. Finns det risk för mycket tal kan det kommas att drickas mera för man smuttar ju gärna lite mellan talen och så blir det skålar.

• Skogstigern

vickanvicky: Lycka till på fredag, håller tummarna för dig! Hur många barn har ni sedan tidigare?

• vickanvicky

Vi har 2 pojkar med skulle oxå vilja ha en tös...

• vickanvicky

Vi blir 50 på festen. Så då tänkte vi hålla det så det blir närmare hem:)Håller på med festprogramet nu... Inte alls lika roligt... Sen är det bara skaer som jag inte kan göra förens bröllopsdagen...

• vickanvicky

Oj glömde det viktigaste: Samtal med prästen!!!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)