• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Johans2B

Bens wife,

Låter som du fick en jättemysig hippa. Va kul. Själv så går jag här och väntar...tror att det blir något till helgen...

• Johans2B

Bens wife,

Vad kul att han valde buketten. jag har nog som så många fler gjort det själv...han har varit med och tyckt men inte fått bestämma själv.

• Johans2B

Nu har vi fått gjort vår bordsplacering. Gick riktigt smidigt. Trodde det skulle vara klurigare.

Sen så håller vi fortfarande på med gästkommentarerna...det tar tid och inspirationen är inte alltid på topp.

nu är det inte långt kvar...börjar bli lite nervöst! Men kul, längtar.

• vickanvicky

min svägerska har försagt sig... Hihi*ler* möhippan blilr den 12 maj och svensexsan den 28 april.... kuligt

• Lena+Mattias=sant

Bokade hotellrum för bröllopsnatt i går. Typ det enda rummet som var ledigt i Göteborg, 300kr kostade det...

• vickanvicky

låter billigt med 300 kr...Själv så ska vi sova hemma...

• Lena+Mattias=sant

Hmm glömde en nolla :D 3000kr kostade det...

• Bens wife

Hihihi hade varit väldigt bra pris annars!! Nåt lyxigt då förstår jag?

Själv har jag shoppat ett litet album till mina secret box bilder idag, blev ett litet grönt album med 15 sidor som ligger i en liten grön låda. Passar perfekt! Tack för tipset vem det nu var som tipsade!

• Lena+Mattias=sant

Jupp ett deluxrum på ett femstjärnigt hotell.

Våra vänner har börjat planera möhippa och svensexa enligt rykten jag har hört...

• bröllopsängeln

hihi men planera kan man ju göra lååångt innan. Det vet jag många som har gjort så det betyder ju inte att det är snart det blir av för det:)

Vi har bokat hotellrum för länge sedan vi har några alternativ att välja mellan också

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)