Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Nu är det inte långt kvar för somliga här...är lite avis, längtar så tills det är vår tur. Fast vi har lite kvar att fixa med.
Bla så har det strulat med min ring. När vi var och skulle hämta den i fredags så var den felaktig. Den var inte lika hög som förlovningsringen ibasen. Nu är jag lovad att den skall vara klar tills på tisdag. Hoppas verkligen det annars så kommer jag bli superstressad.
Idag är våra pappor i Tyskland och shoppar för fullt. Får ringa dem snart och kolla att de får tag på allt. Själva skall vi tillbringa kvällen med att printa ut vigselbladen och omslagen till sånghäftet. Sen har vi gott om vikjobb...
Sen är det handling som återstår innan vi är klara. Har tänkt försöka få fixat mycket sånt ihelgen...
Hur går det för er? Är allt under kontroll?
Jo, nu känns det faktiskt som att det mesta är under kontroll. Vi har festprogrammet kvar, annars är det mesta klart faktiskt! Så imorgon ska jag måla naglarna och försöka ta det lugnt på kvällen, hur nu det ska gå...
Det känns skönt att den stora dagen snart kommer! 42 timmar kvar!
Lycka till på lördag alla ni 5/5 om jag inte hinner skriva till er imorron.
Kram på er!
Johans2B: Tack så mycket, håll tummarna för vädret!!
Johans2B: Tackar!
Nervös? Jag? Hihihi om jag håller fram handen darrar den redan
AAAAAAAAA har visserligen en vecka kvar tills det är dags för mig, men läste just väderprognosen för den dom närmaste fem dagarna som verkar bestå av regnsskurar :( här där jag bor hoppas verkligen inte det håller i sig tills nästa lördag :(
hoppas att vädret håller i sig... själv hoppas jag att det är en fin eftermiddag den 26.... Börjar kännas i magen nu att det närmar sig... Det mesta klart nu.. Skönt:)
Varma lyckönskningar till er som har den stora dagen i morgon!
(Själv ska jag våndas i två veckor till ;))
Önskar er en UNDERBAR bröllopsdag i morgon! Lova att berätta hur dagen var för oss andra som gifter oss senare i maj (12 maj).
Kram till er.
Lycka till alla ni som gifter er imorgon!!!