• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • sera

oh ja började gråta bens wife =) hoppas jag också får en sån dag =)
    GRATTIS!

• Johans2B

Lena,

Va läckert det låter. Spännande att inget veta.

• Skogstigern

Godkväll alla majbrudar och andra!

Tack alla som har gratulerat och tänkt på oss!!

Vår bröllopsdag var verkligen helt underbar, farmor i himlen hade fixat till toppenväder och allt var så härligt varmt och glädjande som vi ville att det skulle vara!

Jag kommer med en längre redogörelse senare när jag orkar, just nu har man huvudet fullt av alla intryck och kroppen slut på ork. Dessutom är händerna fulla med morgongåvan, jag och mannen bestämde oss för att köpa varsin Tamagotchi till varann! :-P

NI som är intresserade av vårt Eld-bröllop får gärna titta in i mitt galleri på www.gamman.se/UserGalleri.asp där jag har lagt upp lite bilder så länge!

Varma kramar från en lycklig fru!

• Johans2B

Lena+Mattias=sant

Lycka till imorron på er stora dag. Hoppas ni får en underbar resa oxå, vart den nu bär...

Själva så håller vi på och syr ihop allt nu. Hade sista danslektionen idag, så nu får vi öva själva här hemma. Placeringskorten är klara, vigselprogrammen med. Sånghäftet har vi ju delegerat bort och det lär vi inte få se innan den 19.e förstod jag precis.

Var och provade min ring idag. Helt underbar blev den. Skall hämta den och m2bs på fredag.

Har fått köpt en av tre tackpresenter. De andra två vet jag vad vi skall köpa. Skönt!

Stämde av med konditorn imorses och även med han som skall köra oss i sin gamla bil.

Skall bli så kul, jag längtar efter vår dag!

• Lena+Mattias=sant

Nu är dete nästan exakt 12 timmar kvar för oss, undrar om jag kan somna...

• Bens wife

Lena+Mattias=sant : Lycka till idag!!! Njut!

• Johans2B

somsom,

jättefin var den. Har fått hem min ring oxå nu. Den är i vitguld med en sten. Är kanonnöjd. Längtar tills jag får ha den jämt.

Bara en knapp vecka kvar. Och nu har vi inte mycket kvar att fixa med. M2b har kört ut ett första lass idag. Jag handlade klart allt utan presenter till toastmasters igår. Men nu har vi bestämt att köpa ett varsit cyklop och snorkel till dem. Skall fixa det imorron.

Hur går det för er?

• somsom

Johans2B

Joo, det går bra. Är en intensiv vecka...

Har varit och handlat snacks o alkoholfri dricka idag.

Har lite pyssel kvar bara... men nu går det fort.

Vill bara att vädret ska bli så fint dom det var tidigare, men det löser sej väl..?!

• bröllopsängeln

tänk om två veckor så börjar man nog känna sig trött vid det här laget...*myser vid tanken* Idag har jag passat på att pyssla med allt som fanns att göra för m2b är på svensexa...tråkigt och tomt här hemma:(

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)