Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Lena+Mattias=sant.
Du har mail, hoppad du kan läsa filen. Den är gjord i Publisher.
Om inte säg till så provar jag att spara om den.
Har fått beställt vår tårta idag. Vi skall dock få prova skillnaden på sugerpaste och vit marsipan innan vi är helt klara med den...
Har även fått bokat tid till att fixa mina naglar. får se om jag lyckas spara ut egna eller om jag får bygga på.
Har även fått bokat in ett nytt möte med vår kock/catering, för en sista avstämning.
Vi ska beställa tårta idag också, vi måste dock köpa en 6-bitars, för de har inte mindre att prova... lite trist om den inte är god, men men. Blir nog browniebotten, vaniljkräm och bärmousse. Hur låter det?
Johans2B: tack det var jättesnällt. Kan itne öppna den på min dator dock. Är dessutom klar med vigselprogramen. Hittade efter många om och men de vi hade sparat från bröllop vi har varit på.
hej allihopa! här går det undan med allt har nu valt frisyr- tror det blir jättefint. Har valt en tårta och vi bjöds på ca 8 bitars tårta som smakprov Gott!
Har äntligen hittat underkläder också..oj vad svårt det var att hitta något som passade. Ju mer man blir klar med desto mer tycker jag man kommer på att behöver fixas..hjälp hur ska man hinna.
startade den här tråden så man inte ska missa någons möhippa Skriv när ni hippats och vad ni gjorde i den tråden så har man allt samlat på ett ställe, kan ju skriva här med men det blir säkert mer överskådligt så. Så den som blivit hippad redan- skriv:)
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2229130.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2229130.html
Igår blev jag hippad! Kolla här!
Bens wife, jag lyckönskar dig här med! Kram!
Tackar tackar!
Idag har min blivande beställt blommorna vet jag, fast det är ju hemligt för mig. Vet bara att de kommer att följa färgtemat. Ska bli spännande att se!
Osså kom mina secretbox bilder, såååå himla kul att se!
Nån här som har tips på små album? Ca 15 sidor, gärna i en liten låda. Bilderna är 10x15 cm.
Bens wife: Åh vilken kul hippa du verkar ha haft. Hoppas andra fyller på med berättelser i samma tråd:)
Ahaaaa ni har gjort så att han väljer buketten vad mysigt med en gammal tradition sådär. Jag valde buketten själv jag efter mycketmycket velande hit och dit:)