• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Johans2B

Slottet,

Jag har nog inte tänkt hålla tal till honom. Har nog svårt att göra det utan att fälla för många tårar. Är så gott som 100 på att han inte heller kommer göra det.

Vad vi funderar på är om vi skall säga ett par ord i slutet av middagen och gratulera ett par kompisar som firar 5 år bröllopsdag på vår dag. Vad tycker ni? Eller blir det konstigt?

• beach

Tack alla för era åsikter!
    Har inte bestämt hur jag ska göra. Det tar verkligen emot att ljuga, vet ej om jag klarar det. Kanske en sen inbjudan som pralm föreslog...

Johans2B
    Klart ni kan gratta på deras 5-års dag!!!

• Bens wife

Jag ska hålla tal till våra familjer och till min (då) nyblivne make! Ska tacka familjerna och ge lite anledningar till att jag älskar honom. Känns kul och utvecklande att göra det. Kommer nog vara nervös men om jag inte gör det kommer jag ångra mig.

• Lena+Mattias=sant

Jag såg en dikt här på BT som jag ska läsa för min man på festen.

• Skogstigern

Jag har inte tänkt hålla tal till min man. Det skulle jag nog inte klara, skulle bli alldeles för stressad av det!

• Johans2B

Lena + Mattias=sant
    Hej, har du texten du tänkt läsa på er fest? Är precis hem kommen från festen med mitt jobb, därför lite krånglig läsning....tror jag kan räkna med möhippa på lördag oxå, fast då från kompisarna. Imorgon skall jag testa uppsättning plus frísyr....

• vickanvicky

ska prova min klänning en sista gång i dag innan den ska sys upp och sys in helt.. Har minskat mer i vikt... *ler*

• beach

Hej på er!
    Nu har jag gjort nya inbjudningskort. Jag klarar inte av att ljuga...

• pralm

beach

Bra gjort!! det kommer kännas mycket bättre det lovar jag!!! :)

• Johans2B

beach
    Tycker oxå at du gjorde helt rätt.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)