• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Lena+Mattias=sant

Nej men det betyder ATT det blir av :D
    Och idag är det precis tre veckor kvar *nervös*

• beach

Hej tjejer!

Jag har ett problem... Jag börjar ångra att jag inte bjudit två av mina gamla kompisar som jag inte ungås speciellt mycket med längre. Osa är satt till 21 april, så om jag skickar inbjudningarna till dem nu sätter jag naturligtvis längre fram.
    Kommer de förstå att de blev påtänkta långt efter alla andra?

Vad skulle ni gjort???

• Skogstigern

beach: Kan du inte dra en liten vit lögn och fråga om de inte har fått inbjudan än? Posten kan man alltid skylla på!

• beach

Skogstigern
    Ja, det kanske jag kan göra.
    Ska jag ringa och höra om de kommer eller inte eftersom vi inte hört något och då säger de att de inte fått inbjudan?
    Usch!! Jag hatar at ljuga, men vad ska jag annars göra???

• beach

Är det någon annan här som ångrat i efterhand att de inte bjudit någon?

• vickanvicky

jag ahr bjudit 4 av mina barndoms vänner och de tänker inte komma.... Så hoppas att dina kommer... Men bjud de för om du redan nu har en känsla redan nu att du vill ha dem med så kommer du säkerligen ha det efteråt med:) Ta tillden vita lögnen....

• Skogstigern

beach: Ja, säg att ni inte hört något än. Det känns inget vidare att ljuga, men ibland kan det vara skonsammare än att säga sanningen.

Vi har också lagt till några gäster i efterhand, har bjudit dem på vigseln och brudskålen efteråt. För vår del var det grannarna som vi ångrade oss om.

• pralm

jag skulle nog inte ljuga, det skulle kännas jobbigt, men det är ju bara hur jag skulle känna, jag skulle nog hellre skicka ut en inbjudan lite senare, vad spelar det för roll om dom blev påtänkta senare? dom blir ju bjudna för att ni vill ha dom med.

• Slottet

Skall ni hålla tal till er blivande man?
    Jag funderar på att göra det, men risken är väl att man bara står och lipar.

• Johans2B

Hej tjejer

Jag tycker du skall bjuda dem, bäst är ju att vara ärlig från början. Kan ju bli lite pinsamt om det kommer fram annars.

Jag har ett par jobbarkompisar som jag ångrar att jag inte bjöd. Men vi var tvugna att dra gränsen nånstans. Men ännu surare blev det ju av att många i min släkt inte kommer....Men vi har valt att inte komplettera listan.

Jag tror skarpt på en hippa till helgen. M2b säger/verkar lite lurig ibland och sen vet jag ju att han får sin helgen efter. + att ett par kompisar åker bort och kommer hem precis till bröllopet.

Idag har vi haft vår första valslektion. Jättekul. Men vi får nog göra om planerna på en "show" med flera olika danser...Vi klarar nog max vals och bugg. Men kul var det.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)