• jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.

Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?

• Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
  • jeli81

Hej tjejer!! Jag måste vara riktigt dum, men jag hittar inte vart jag ska skicka hindersprövningen? Snälla hjälp mig :)

• FruOhlsson

jeli81: hindersprövningen skickar du till ditt skattekontor

• jeli81

Jag hittade adressen till slut, jag har så ruskigt dåligt tålamod och var hungrig som tusan.. Men nu ska det postas imorrn innan vi åker ut till päronen i stugan för påskmiddag! Hur går bröllopsplanerna?

• jeli81

Vi har bokat bröllopsresan idag!!! Tjooohooo!! :D Vi åker till Platanias i Grekland den 24 juni med fritidsresor. Någon mer som ska åt det hållet? :D

Nu är vi så glada båda två!! Hoppas ni får en bra påskhelg!!

Kram

• midsummer

Vi har inte råd med någon bröllopsresa... trist... blir väl en dag i Grängesberg eller nåt, de har ett tåg-museum där... NEEEJ, jag skojar bara! Vi tar det längre fram, resan alltså.

Jeli - jag lyckades inte öppna tidslinjen... konstigt... synd...

Annar har det varit en påsk med fullt ös som vanligt. Men det är ju kul det med. Har jobbat natt. Har ni andra haft det bra då?

• jeli81

Hmm midsummer, det lät jättekonstigt, kan du inte fråga om Snart fru G kan skicka över den? kanske fungerar bättre då?

Ja vi har sån tur att mina blivande svärisar betalar vår bröllopsresa :D Vilket vi är jätteglada och tacksamma för!

• snart fru G

Vad roligt med bokad bröllopsresa jeli! Härligt med Grekland, älskar det landet.

Jag kan skicka tidsaxeln till dig midsummer, men först när jag kommer hem, sitter på jobbet nu och kommer inte in på mailen här.

Pinsamt, chefen kom precis in och frågade om jag köpte bröllopsklänning.....

• snart fru G

höll på och skrev inlägget alltså.... och då ser man ju den här bilden precis ovanför.

Tur att jag får betalt efter prestation och inte har timlön!

Hur är läget mer er brudar annars? lugnt här i vår lilla tråd.

• jeli81

Haha, har chefen sagt något mer om klänningen? :D
    Det har hänt lite saker här, kan berätta senare, har inte riktigt tiden just nu. Det är därför jag inte varit så aktiv på att skriva, har bara läsa på de flesta ställen. :) Återkommer senare idag el imorrn. Hur går det för alla med era planer?

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2