******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Skogstigern
Nope men jag är utbildad journalist ;)
Skogstigern och farry4u: Vad kul att få läsa era berättelser och se bilder! Ni var båda superfina i era coola klänningar!
Idag har jag börjat på en minnesbok, där jag klistrar in lite saker från bröllopet. T.ex. trycksaker, tal, diplomet från danskursen, chokladpapper från lyxhotellet... Ambitiöst va?! Känns kul och viktigt att förlänga bröllopskänslan lite...
Bens wife
Det är ju faktiskt ett riktigt kul minne!
Fru Cinderella: Det förklarar saken!
Bens wife: Jag har också börjat sålla bland alla foton och ska göra en minnesbok. Eller två.. en blir en fortsättning på gästboken och sedan ska jag göra ett separat album.
Jag funderar på att sätta upp alla vackra kort från presenterna på badrumsdörren också, där hänger julkorten fortfarande kvar... Det vore kul att kunna se dem varje dag en tid! Vi använder ofta den tråkiga badrumsdörren i hallen till sånt, dels ser våra gäster korten och dels ser vi dem själva!
Skogstigern
Själv tänkte jag gummigutta upp alla på hallväggen så det är det första man ser när man kommer hem
Gummigutta var ett bra ord, det är precis vad jag gör med julkorten också! De sitter på badrumsdörren i hallen så man ser dem direkt!
Vi håller också bröllops känslan vid liv genom att pyssla hit och dit =)
Vi håller på sätta in foton från engångskamerorna i gästboken under respektive text. Vart jätte roliga bilder.
Vi håller också på gör en minnesbok på www.gordinegenbok.se :)
Jätte mysigt att fixa med allt man har från bröllopet....
Grattis alla andra nya brudar och lycklig planering ni som har allt att vänta er ;)
Hej och grattis allihopa!
Nu är jag också fru och allt gick jättebra! Hade en härlig fömiddag med mina tärnonr och tjejerna som fixade vårt hår. Champagne och mycket fnitter! Vigseln var perfekt, men det gick ju så snabbt, det kändes som att jag knappt hann blinka inna den var över! knäna skakade hela tiden, men det var underbart! Supertrevlig fest och lyxig hotellnatt med frukost til rummet och ett bad i jacuzzin. Fattar knappt att det är "över" nu! Jag får återkoma med lite bilder sen, flera av gästerna hade digitalkamera med sig och fotografen tog över 1500 bilder under dagen! :)
Ikväll ska jag mysa med min man och dricka lite av champagnen som är kvar!
littlepixiegrl
Stort grattis!!!!
Jag undrar hur många gånger jag kommer skriva fel efternamn och kalla mi man för min pojkvän innan jag vänjer mig! :)