******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Stress stress stress. Nä jag vet inte. Ena stunden känner jag: PANIK! Andra stunden känner jag att jag njuter. Härligt att ha så mycket kul på gång, vissa saker mer okomplicerade än andra....
Halsont, regn eller missförstådda uppdrag.
Spelar ingen roll väl, för vår dag kommer bli underbar ändå. Känslorna bubblar.
Idag har vi dansat vår dans, nästan felfritt!!!!!!! Vi log båda två, till och med i tangon som är en "arg" dans Vi klarar det!!!
Skogstigern: min dansklänning har snörning i ryggen och jag hittade ingen tillräckligt låg BH. Jag fick hjälp av svärmor och sydde fast en BH i fram på klännningen, blev superbra. Kanske ett tips om du inte hittar nåt. Fast min klänning är iofs kraftig i fram med skenor så den är stadig i sig, vilket nog är en förutsättning för att just denna metod ska fungera.
Nu har jag packat allt klart men det ligger i högar på golvet, nu ska jag bara slänga ned det i någon väska. Allt trycksaker är tryckta men ska häftas ihop, tänkte sätta någon kompis på det på fredag.
Nu ska jag försöka sy en sjal av tyget som blev över från klänningen och kanske en liten "påsväska". M2b sitter och försöker få in musiken från bröllopet i filmen Trolltyg i tomteskogen i datorn från dvd format.
Nu är allt nästan klart, ska bara ut till bilen. Pust och stön!
God natt tjejer!
Miss Sophie! : Ha det så bra nu då! Lycka till!!!!
Bens wife: Jag har just varit och köpt brösttejp så ikväll ska jag testa att tejpa mig för första gången!
Skogstigern: Lycka till, berätta sen hur det gick, har alltid undrat hur det funkar!
Bens wife: Kunde inte hålla mig till ikväll så nu har jag testat...
Nipplecovers är inte min grej, det funkar men ser lite små-hemskt ut.
HM's brösttejp funkar bra faktiskt, även om man inte får sin vanliga push-up-effekt (eller sina lite större vadderade kupor...). De är enkla att sätta dit och sköna att ha på sig. Jag ska ha dem resten av dagen så får vi se om de korvar sig efter ett tag eller inte!
Usch, enligt SMHIs hemsida är ju det fina vädret lite ostadigare nu! Jag sitter och uppdaterar den flera gånger i timmen för att hoppas att de ritar en stor sol på lördag...
Skogstigern
Var gifter du dig? Jag gör likadant, kollar vädret flera gånger per dag. Huvudsaken är att det inte regnat på förmiddagen för då kanske vi inte kan fota i skogsbacken utan får hålla oss till grusgång, stensättning och brygga eller under själva fotograferingen. Lite regn betyder ju tur...men inte i Sörmland (otur :( )
Miss Sophie: Vi gifter oss i västra Stockholm så jag kollar Stockholms-vädret och Järfälla-vädret. Ni då?
Vi ska vigas ute också har vi tänkt, får se om det blir för kallt eller blåsigt. Man vill ju inte ha jacka över sin fina klänning.