• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Himmel

Hej alla 5 majare!

Hur är det med era nerver??? Själv är jag nästan i upplösningstillstånd! Darrar som ett asplöv redan! Det där med sömnproblem känner jag oxå till. Hoppas lugnet infinnner sig i veckan... vi har inte träffat prästen än, ska göra det på onsdag. Hur har ni andra det??? 5 dagar kvar!!!

• Bens wife

Konstant fladdrande i magen skulle man kunna säga
    Har sammanställt en telefonlista med alla viktiga telefonnummer som kan tänkas behövas under dagen. Har mailat den till toastmastern för att ytterligare kunna släppa och bara njuta.
    Igårkväll gjorde vi om bordsplaceringen ännu en gång, det blev superbra. Får se om vi kan hålla oss nu

• Hanna76

ojojoj, bara 5 dar kvar till er stora dag Härligt! Grattis till alla!!

Själv skall jag vänta i 5 veckor och 2 dagar innan det är min tur. Tjohoo.

• Bens wife

Ska jobba idag och imorgon, sen är det semester 1 vecka, ska bli skönt att få fixa det sista i lugn och ro.

På fredag kommer två av mina tärnor (som då tagit ledigt) vara med mig nästan hela dagen, vi ska springa de sista ärendena tillsammans och ha myskväll. Sen sover de hos mig och det känns jättemysigt. Blir nog inte lika stressad på dem som jag skulle bli på min blivande Skämt åsido, det är ju inte varje dag man sover över med sina vänner... Äter dip och räkor... mums.
    En sak till, jösses vad naken jag känner mig utan min förlovningsring! Den är ju inlämnad på rhodering. Jag längtar såååååå tills jag får hämta ringarna på fredag.

• bröllopsängeln

GRATTIS CINDERELLA!!!! Och grattis alla ni andra också som snartsnart är där.

*krama om och önska lycka till* Väntar med spänning att få höra om era dagar och se bilder...glöm inte stora majtråden:)

• Bens wife

Ja, hjäääääääääääääälp nu är det snart dax.
    Fick ett SMS i morse av min ena tärna: "bara 4,5 dagar kvar nu".
    Folk på jobbet som är lediga imorgon kommer och kramar och säger "lycka till, vi ses efter bröllopet". Känns overkligt att vi äntligen är där...

• Fru Cinderella

Väldigt extremt ofärdig.. men tänkte att ni kanske ville se de bilderna vi hunnit få upp?!

www.brudparet.net

• Bens wife

Fru Cinderella:
    Jättekul att se bilder! Gillar verkligen din klänning! Grattis igen. Snart är det min tur..

• Fru Cinderella

Bens Wife

Tack och lycka till själv,
    ska hålla utkik efter dig sen när det är din tur!

• Bens wife

Tack! Ser fram emot vår dag såå mycket. Önskar jag kunde bromsa tiden, tror det kommer att gå superfort.

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!