• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • littlepixiegrl

Aaaah!! Nu har jag nog tagit mig vatten över huudet! har sedan inna sytt den ena tärnans kläder eftersom hon inte hittade något i rätt färg, men nu visar det sig att det är näst intill omöjligt för de andra tärnorna också, så nu har jag sagt at jag sak sy likadan klänningar till dem också...ska bli spännande att se hur jag ska lyckas med det på mindre än 2 veckor! :)

• Bens wife

Nu ska jag hem från jobbet och provsmaka vår tårta!!!!!!! Håll tummarna för att den är god

Ps. Skogstigern: jag fick jobbet jag helst ville ha!!!!!!!!!!!!! Blir privat anställd i sommar, JIPPPPPIIIIIIIIII!!!
    Vägen var strulig dit men vad gör väl det? .-D

• Miss Sophie!

Bens wife
    Grattis till jobbet!!!

• Bens wife

Miss Sophie! : TACK snälla!

Oh my godness, om en vecka är det dax för mig!

Cinderella: är du frisk? Nervös?

Stor kram till dig!

• farry4u

Måste bara säga att det är det riktigt nervöst nu. Tråkigt nog kom några återbud i sista sekunden, tråkigt =(

Har också insett att vi har saker kvar att göra, men vi verkar få fint väder =)om bara vädret håller i sig.

• Bens wife

Hoppas vädret håller i sig ja, nån som sett nån 7 dygns prognos?

• Fru Cinderella

Bens wife
    ja jo, har precis kommit tillbaka från festlokalen där vi hade repetition av vigseln.. jo de kändes.. är nog inte nervös längre, är livrädd, fast på ett bra sätt

• Bens wife

Håller tummarna för dig imorgon, det kommer att gå jättebra!

Vi springer runt här hemma och fixar, och ropar; om en vecka är vi snart man och hustru!!!
    Helt galet.

• Fru Cinderella

Visst är det helt galet.. i kväll känns allt ännu mer galet.. lite som när man var liten o det var kvällen före julafton.. det ligger liksom något i luften.. fast mer än då då ;)

• Mlle

Med en vecka kvar är det, om man ska vara ärlig, faktiskt en hel del kvar att göra, men jag känner mig ändå så lugn. Det här kommer att ordna sig! Vi får gifta oss och det kommer folk vi tycker om för att fira med oss.

Hoppas att känslan håller i sig bara så att jag kan njuta ordentligt av veckan som kommer. :) Jag känner mig så genuint lycklig nu. Underbart!!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!