• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Fru Cinderella

Om 12 dagar är jag fru

Och elefanterna började verkligen kliva runt i magen när vi var på bröllopsplatsen i går *huga*

• Hellebra

Hejsan.

Jag hoppar in här.

Jag ska också gifta mig den 5 maj.
    allhelgonakyrkan på söder

nu rinner tiden bara iväg, har tagit ledigt från jobbet imorgon så att man kanske får något gjort..
    har ni mycket kvar att göra?

• Fru Cinderella

Njaee inte direkt.. men småköp faktiskt som blir den 25:e

• Miss Sophie!

_Cinderella_
    Vad kul att du hade en rolig hippa!
    Det känns som om du börjar få koll på läget nu. Du får rapportera till oss andra om det är något speciellt vi ska tänka på eftersom du är lite före oss.

Hellebra
    Fortfarande mycket kvar...men nu är maten beställd i alla fall. I helgen ska vi beställa blommor, tårta, till festlokalen igen och träffa fotografen en sista gång. Klänningen ska provas på onsdag igen och göra de sista små ändringarna.

• Fru Cinderella

Miss Sophie!
    Klart jag kommer med en överdetaljerad redogörelse, det är vad vi BT-brudar är bra på

Håller tummarna för vädret, det ska ju bli kyligare nu i veckan, en 6-9 grader bara :( Ingen som har hört någon sia om runt den 28:e??

• Miss Sophie!

Nej, är ingen vädergud... ;)

• Skogstigern

Hej tjejer!

Nu har det blivit fart i planeringen igen, inte många dagar kvar nu! Om 18 dagar är det dags!! Det börjar pirra nu...

Min sambo har haft sin första mardröm, han ansvarar för drinkbiljetter och drömde att det var 10 minuter kvar till vigseln när han fortfarande satt och limmade. Ska bli intressant att se om han börjar med dem ikväll efter jobbet!

Jag ska åka till Vällingby och lämna in våra ringar idag för gravering och putsning, det känns lite naket på fingret men är skönt att få det gjort. Sambon får fuska lite och ha datumet ingraverat i förväg.

Värmen kommer säkert tillbaka snart, det har i alla fall jag beställt!

Kram på er!

• Fru Cinderella

Då litar jag på det Skogstigern

• Skogstigern

Cinderella: Klart du kan lita på mig, jag känner i lilltån att solen är på gång igen! Vilken härlig möhippa du hade förresten!

Nu har jag lämnat in ringarna hos Guldfynd, tur att jag gjorde det idag! I Vällingby hämtar de bara för gravering en gång i veckan, och hade jag kommit imorgon så hade allt blivit fördröjt en vecka... Jag hittade en handväska också, och så köpte jag småskrin till toakorgarna så att inte synålarna försvinner.

Imorgon ska jag på provsminkning, och på fredag kommer prästen till oss. Känns faktiskt skönt att få avsluta delar av planeringen nu så att man slipper ha så många lösa trådar!

18 dagar kvar tjejer!!

• Fru Cinderella

Skogstigern
    Ja det var helt underbart

Jag är riktigt nervös över vädret, är det som det är idag är det väl nästan lite väl kyligt för att ha baraxlad vigsel utomhus, eller??

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!