******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Jo, det kanske är på gränsen om det är så här kyligt.
Jag har just beställt en sjal, det kanske kan vara något uti-fall-att du måste ha något på axlarna?
www.easternpearl.e-butiken.se/ var adressen jag beställde ifrån, ser nu att de jag beställde är borttagna från hemsidan. Men det var en orange med fjärilar och en blå som jag tänker ha till annat än bröllopet.
Jo jag har en jättesnygg mörkt turkos manchesterkavaj.. men den vill jag ju inte ha på mig under vigseln :(
O sjal plus lång 3 metersslöja känns VÄLDIGT kaka på kaka.. men tack för att du engagerar dig det värmer!!
Men det SKA vara varmt på bröllopsdagen (-arna) !!!!
Idag har jag hittat det mest perfekta lilla albumet till mina secret box bilder! Ordning och reda hade gröna (kalas med grönt!!) album med 15 sidor, det ska jag lägga i en grön låda som hör till med band att knyta runt. Vår hemliga låda!
Vi har haft lite kontakt med vår DJ, mailat över en låtlista och så. Han blev lite paff tror jag, eftersom låtlistan är ca 7 A4 sidor
"OJ vilken låtlista!" sa han.
Hihihi ska bli kul att se hur han blandar ihop det. Han verkar väldigt trevlig och bra så det ska nog gå fint.
Idag kl 13.30 ska jag på anställningsintervju så HÅLL TUMMARNA!
Ska pyssla lite med vigselprogrammen under förmiddagen oxå.
Ha en bra dag alla!
Nu är det verkligen inte långt kvar, men jag tror sambon tänker mer på det då han varje dag räknar ner dagarna.
Allt är klart nu för oss och det är bara att vänta. Det pirrar i magen när jag tänker på hur nära det är nu =)
Nu håller vi tummarna för vädret bara ;)
Bens wife: Håller tummarna för dig idag, stort lycka till!!!!
17 dagar kvar tjejer!
Jag gjorde klart toakorgarna helt igår, skönt att få ställa ner dem i kartongen som ska med till festlokalen. Alla ljusstakar är klara och står också däri, och sambon rensade ur en garderob igår så att vi har ett ställe där vi samlar alla kläder.
Och så fick jag mail från Therese, hon är klar med Sofias klänning nu! Så snart jag får en bild säger jag till!
Nu börjar det dra ihop sig!!!!
Har precis bokat upp manikyr och ansiktsbehandling (som jag fick i present av mina underbara vänner) och ska nu sticka iväg till sömmerskan och prova min klänning!!!
Tjohho, vad allt är spännande!!
Nu har jag varit på provsminkning, det var jätteroligt! Jag brukar inte sminka mig normalt så jag är lite ovan vid att se mig målad, men har en toppen-sminkös så det kommer att bli bra på den stora dagen!
Himmel: Hur satt klänningen? Hur kändes det att ha på sig den?
Bens wife: Hur har det gått? Du måste berätta (jag har nästan blodstopp i tummen)
Skogstigern: du kan släppa tummen nu!!!
Det gick jättebra. Jag vet dock inte riktigt om jag vill ha tjänsten, ska fundera lite. Har en till intervju på fredag... Tack för ditt stöd.