• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Miss Sophie!

Hoppas Cinderellas möhippa går bättre än min m2b svensexa. Han sitter just nu på akuten efter att ha vält med en crosscart... Har ev brutit armen eller något likannde. Han lät som en skamsen, olydig hund när han onyktert berättade att han var på akuten. Vad kan man göra? Jo, jag fnissade mest och försökte trösta. Gjort är gjort... Han kunde lika bra ramlat hemma och gjort sig illa.

• Miss Sophie!

Lägesrapport: M2b hade bara en armbåge ur led och ett ledband av. Har varit på sjukhuset i flera timmar och är ok men nu fortsätter festen... :)

• Skogstigern

Miss Sophie! Jösses, det lät som en livlig svensexa! Hoppas att han mår bättre framåt kvällen när han nyktrar till och att armen inte hindrar honom i bröllopsplaneringen!

Bra resonerat med att stötta förresten, han är en lycklig man.

• Skogstigern

Bens wife: Åh vad underbart!! Vad kul för dig!!

Det låter som en jättehärlig hippa, bara mys och roliga saker!

• Skogstigern

Vi skulle på vigselsamtal idag men har ställt in det... Vi har nämligen bytt präst såhär tre veckor innan dagen D!

Det visar sig att en dagiskompis mamma är prästvigd och hon ville gärna viga oss när vi fick veta att hon kunde göra det. Känns klockrent och helt underbart!!

• Bens wife

Skogstigern: Vad kul med en präst ni känner! Jag tycker det är jätteviktigt att det känns bra med alla inblandade under den stora dagen. Vi fullkomligt älskar vår VF, han är så "oss".
    Nu ska jag sätta mig och slipa lite detaljer, vi var på brunch idag med föräldrar och brudfölje i tornet, det var mkt trevligt, men nu börjar alla fråga "var ska jag stå", "när ska jag läsa min dikt", "när gör vi det" etc. Så det är bara att ta tag i detaljerna nu, det hör jag det!

• Bens wife

Idag fick jag bilderna från min secret box fotografering (nr 2), jag säger bara WOW. Vad kul det är att se sig själv så snygg.
    Tror han kommer bli nöjd
    Nån som vet var man kan köpa ett litet album, kanske bara med typ 15 sidor? Gärna i en liten låda. Fotona kommer vara 10x15 cm.

Om tre veckor är jag fru!!!!!!!!!

• Fru någongång.

ordning och reda brukar ha en del album..

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!