• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Bens wife

Ja, tiden rasar verkligen fram fort. Vi har också massor som är "nästan" klart.

• Skogstigern

Nu har jag handlat det sista till toakorgarna, och så ett jättehäftigt kantband som jag ska ha till tärnas sjal! Så nu har jag massor med material att jobba med, ska bara ta mig i kragen och börja fixa klart alla saker också...

Visst är det härligt väder idag? Till helgen ska det bli ännu varmare, det kanske blir lite träd som slår ut till vår bröllopstid!

• Fru Cinderella

Ja 15-25 grader har jag hört att det blir hos oss i alla fall.. fram med bikinin och grillen

Fast jag har en känsla av att våran möhippa och svensexa blir till helgen.. bara en liiiten liten aning ;)

• Skogstigern

Åhå, så det är dags för det nu?

Jag tror inte att det är dags för oss än, själv räknar jag inte med att bli hippad så jag känner mig förvånansvärt lugn! Vet när sambon ska ha dock, fast det vågar jag inte avslöja... *schh*

• Fru Cinderella

skogstigern
    Jo jag börjar ana ugglor i mossen.. men jag kan ju inte veta med säkerhet.. kommer nog dock gå på helspänn hela helgen och rycka till så fort jag hör någon gå i porten

• Skogstigern

Huvva, det är nästan jobbigt att gå på helspänn sådär!

Vi ska träffa prästen på söndag så jag hoppas att jag inte blir hippad. Blir jag det får jag ta det lugnt med alkoholen!

• Skogstigern

Hur ser din dröm-hippa ut då?

• Fru Cinderella

Ja du.. lite my på dagen med picknick i det gröna följt av någon slag make-up eller spabehandling (hemma eller på salong) och sen middag följt av party med karaoke eller lajvbandsliknande

Själv?

• 5/5-07

här är bara nå småfix kvar... skönt! Fixade skorna idag å gud så jag har gruvat mig inför det... Men nu är det gjort!!

Börjar bli gode nervös...Men ska bli så kul!

• anjo_73

Min hippa är redan avklarad. Skönt att ha det klart, även om det var roligt att ha det att se fram emot också :) Men man behöver ju inte vara nervös längre iaf!

Blommorna är beställda idag och mamma har efter visst gnissel godkänt det mesta av bordsplaceringen *puh*

Har också fått svar från festarrangören som vi väntat på länge, det känns skönt!

Dessutom dök BH:n jag beställt upp och visade sig vara utmärkt både vad gäller modellen och storleken.

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!