******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Bens wife, 5 maj, Stockholm
Skogstigern, 5 maj, Stockholm
Farry4u, 5 maj, Falun
Cindey, 5 maj, Borås
MissSophie, 5 maj,
Littlepixiegirl, 8 maj, Lund
Kul! Välkommen! Vart gifter ni er?
Varför valde vi 5 maj... Det var en slump faktiskt!
Från början hade vi 2 juni, men i höstas fick vi veta att vår festlokal blivit bokad av ett annat par och att vår bokning inte existerade. Tur att man inte hade börjat planera så mycket... Så vi fick några nya datum på förslag och fastnade för 5 maj eftersom det är en egen helg utan släkt-födelsedagar eller kalenderhelger.
I efterhand har vi kommit på att vi blev tillsammans den 5 (december), att vi sov i vårt sovrum första gången den 5 (juli), att våra katter fyller den 5 (maj) och att det är ett bra datum att säga. Så nu är vi glada för den 5 maj!
Vi gifter oss på ett litet slott utanför Strängnäs. OOOOppps, nu är jag inte hemlig längre!
Farry4u, 5 maj, Falun
Cindey, 5 maj, Borås
MissSophie, 5 maj, Strängnäs
Ville du vara hemlig än?
Nej, nu vet ju alla som är bjudna om att vi ska gifta oss. En del kanske sitter här och tittar eftersom de gifter sig senare i år.
Tjhooo!!
Detta magiska datum 5 maj närmar sig med stormsteg!! Rätt som det är är det dags!!!!
SÅÅÅÅ spännande!
Vi valde 5 maj för att det är vår 5 års dag!
Farry4u, 5 maj, Falun
Cindey, 5 maj, Borås
MissSophie, 5 maj, Strängnäs
Himmel, 5 maj,
Välkommen! Vad har ni kvar?
Miss Sophie: Trevligt, Strängnäs är inte långt från mina hemtrakter. Det är vackert där! Välkommen hit!
Himmel: Välkommen du också!
Skogstigern
Var är dina hemtrakter?
Vi har kvar....massor!!!! Vårt osa gick ut i torsdags så vi har inte beställt mat, tårta, har inte heller bestämt buketten exakt. Annars är det mycket pyssel kvar som bordsplacering, vigsel och festprogram. Klänningen är inte heller färdigsydd, börjar oroa mig lite nu.