******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Jag törs inte berätta, tror att hon finns här någonstans. Men det kommer att bli en trevlig myskväll, inget förnedrande eller så.
Precis som man vill ha det!
Exakt, jag hoppas också på det!
Vi var ju och provade tårtor i torsdags, det var jättekul. Ägaren till Cake&Design skissade upp en kanonhäftig eldtårta, den kommer att bli jätteläcker!
Vår fyllning blir blodapelsin och chokladfromage, gott och ganska friskt. Det borde inte bli så bastant!
Vad har ni för funderingar kring tårtan?
(om du undrar varför jag gör så många inlägg så klickar jag hela tiden för tidigt på posta...)
Er tårta låter jättehäftig! Och god...
Vi (jag) är så kräsen vad gäller tårtor så jag har faktiskt ingen aning. Tror det blir nåt med choklad, nåt med vanilj och nåt med passionsfrukt typ. Men vi ska provsmaka först som sagt. Jag kan absolut inte äta grädde, vilket ju försvårar det hela litegrann.
Sitter på jobbet som alltid. Har sökt 4 nya jobb nu. Och hoppas hoppas hoppas på att få nåt ev dem. Problemet är bara att det mest attraktiva jobbet vill ha referens från mitt nuvarande jobb. Och jag har inte sagt till min nuvarande chef att jag vill sluta. Nåt tips?
Har du någon kollega som vet att du söker, eller som du kan anförtro att du söker annat till? Jag använde en av mina kollegor istället för chefen, det är ändå kollegorna som verkligen vet hur man sköter sitt jobb.
Håller tummarna för att det ordnar sig, du verkar jobba mycket udda tider!
Ja det hade varit bra. Tyvärr ville de bara ha refernser med chefsbefattning. Usch, får fundera ut nåt. Annars får jag säga upp mig och hoppas att jag får nåt SNART.
Varför vill man bara ha referenser med chefsbefattning? Känns lite dumt tycker jag!
Har du ingen annan tidigare chef som du har jobbat med och som du litar mer på?
Jag har ju inte jobbat så mycket, är bara 25 år...
Ska försöka ringa min f.d. pensionerade chef. Inte så kul, men men.
Det är så viktigt detta med jobb. Jag tillbringar massor av min vakna tid här och upplever INGEN livskvalitet just nu.
Nä slutgnällt om jobb. Om 4 veckor blir jag fru till världens underbaraste man!