******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Bens wife, 5 maj, Stockholm
Skogstigern, 5 maj, Stockholm
Farry4u, 5 maj, Falun
Littlepixiegirl, 8 maj, Lund
På vår sida stan snöar det igen, det virvlar omkring i luften. Men det ska ju bli varmt till nästa helg igen så då försvinner det väl. Bara det inte blir fler bakslag i början av maj!
Vi har haft några lediga dagar från bröllopsplaneringen men jag ska dra igång lite smått idag igen. Vi har lite av festprogrammen kvar, jag har flera halsband kvar att göra och lite annat smått och gott. Men vi känner oss avslappnade ändå.
Vi övar för fullt på vår bröllopsdans... det går sådär, det är mest kul
Bröllopsdansen har vi inte kommit överens om än, min sambo "tänker".
Aha, spännande att se vad han kommer fram till då!
Annars då? Nån möhippa i sikte?
Ja, det ska bli spännande att se vad han vill dansa för något! Jag hänger med på det mesta, det är han som har två vänsterfötter.
Ingen hippa i sikte än, vi satt just och pratade om det. Har inget mer inbokat på helgerna fram till bröllopet nu, så sambon tyckte att vi har gott om tid på oss. Men när jag påpekade att det kan vara dags för svensexa och möhippa och att två helger kanske går då så tänkte han om... Tror han kommer att göra lite med bröllopet idag!
Annars sitter jag mest och myser, fick hem mina marsvin igår och de är sååå söta! Jag har verkligen saknat den sortens djur!
Vad kul med marsvinen! Då har du lite annat att göra nu då! Jag tror att det är lika bra att göra klart det man kan så fort det finns luckor. Man vet ju aldrig... :-O
Du har helt rätt, det är lika bra att göra klart så mycket det bara går!
Jag håller på med en möhippa för min blivande svägerska också, hon gifter sig 070707. Det får en att tänka lite extra på sin egen hippa!
Vad kul! Vill du berätta nåt eller hänger hon här oxå?