******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
min man har vart sambo MÅNGA gånger på dessa två veckor, har dock aldrig sagt fel efternamn faktiskt! *ler stolt*
Littlepixiegirl: Grattis!!
Ang det där med efternamn så gjorde jag världens snyggaste stakning idag... "Hej, det är Anna Da..... jag menar Lindell." Fick ett skratt till svar!
Farry4u
Vilken kul sida du tipsade om! Tack så jättemycket. Den har jag sparat tills det blir dags.
TACK!
Jag hr i stället lyckats med..
- Hej det här är min saaamm!
Min sam med andra ord
Fru Cinderella: Den var bra...
Skogstigern
Såg på er hemsida att ni hade en dikt på ert presentbord. Har du lust att dela med dig av den?
Grattis littlepixiegirl!
Jag har fått in lite fler bilder i mitt krypin om nån vill kika:
www.familjeliv.se/krypin/helena81/galleri.php
Johans2B: Självklart! Den har redan börjat snurra här på BT och ska användas av flera andra också.
Eftersom vi gärna umgås vill
Och ingen tid ska gå till spill
Har vi valt att gåvorna får vila
Tills vi är lite mer civila
Så att vi i lugnare miljö
Kan några timmar på gåvor förströ
Alla gåvor kommer ni sedan att få se
Vi ska med foton en web-sida förse
Adressen kommer med ?post traditionell?
Vi tackar och önskar en trevlig kväll!
Anna & Arne
Bens wife varifrån är dina tärnors klänningar? Helt underbara, våra 3 tärnor skall ha klänningar i samma färg :)
Du hade sååå fin klänning!
Fru0707 : Tack! Tärnklänningarna är måttsydda från Kina, china-ekt. Vi betalade 1800:- för tre klänningar, fick sedan höra av en skräddare här att i Sverige kostar såna klänningar i den kvaliteten minst 3000:- styck! Vi är supernöjda med dem.
Nu har mitt registerutdrag från Skattemyndigheten kommit! Jättehäftigt!!
Mitt ska komma imorgon!
Men idag ska mitt körkortsformulär komma!
Fru på riktigt!
Jag har inte beställt några formulär eller så än, väntade på registerutdraget.
Men nu ska jag börja! Och så ska jag skicka in namnbytesblanketterna på barnen, det ska bli jättekul att de får mitt nya efternamn också!!
När börjar du på nya jobbet förresten?
Skogstigern: jag börjar på nya jobbet 2 juli. Spännande!!!
Idag har vi bokat bröllopsresan!!!! Detta hotell i Mexico blev det:
www.ving.se/book/bookMatrix.aspx&resortid=1021&itemId=1812
Bens wife: Vad kul, hoppas att du kommer att trivas bra på nya jobbet!
Hotellet såg läckert ut! Vi ska åka hit, vet bara inte när. Det kostar ju lite pengar, men det är vår bröllopsresa!!
www.bellemareplagehotel.com/accommodation/rooms.php&&room=4
Bens wife
När ska ni till Mexico? Vi tänkte också åka dit i slutet av oktober-början av november, men vi har inte bokat någon resa ännu. Vi kommer nog inte åka via något charterbolag utan plockar ihop vår egen semester. Vi kanske ses där... :)
Miss Sophie!: vi åker 8 november. Ja vem vet...
Idag kom mina papper från skatteverket!! hade dock i förvirringen glomt att anmäla att jag ville ta bort mitt mellannamn, så nu blir det till att skicka in ytterligare en blankett och vänta 2 veckor till, men jaja....nu har jag nytt efternamn iaf och min nya signatur blev jättefin! :)
Hej vänner!
Hur mår ni?
Nu har det gått en tid, jag stormtrivs som fru! Har dock blivit mätt på bröllopsprat och flyttat in på familjeliv...
Är superlycklig över tiden med bröllopsfixande, men också nöjd att det är över.
Tittade på filmen från bröllopsdagen häromdagen, vilket fantastiskt minne. Så kul att kunna uppleva dagen igen. Och igen. Och igen...
Kram och tack för alla tips och råd och stöttningar!
Bens wife
Hejsan!
Jodå, det är bra här även om man fortfarande är trött efter bröllopet. Har ännu inte klarat en dag utan att sova på förmiddagen faktiskt!
Jag håller på med vår bröllopsbok och är snart klar, den blir 60 sidor lång och innehåller både förberedelser och eftersnack. Jag är jättenöjd med den hittills! Ska bli spännande sedan att se hur den ser ut när den är tryckt!
Lite trist känns det att inte ha samma kontakt längre, man har liksom lärt känna varann lite. FL är tyvärr inget för mig, tycker att det är alldeles för rörigt. Jag har istället hamnat lite mer på gamman.se.
Kram på dig och alla andra nygifta ladys!