• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Miss Sophie!

Vi gifter oss i Strängnäs trakten. Vi ska åka båt från vigsellokal till festlokal så jag får hoppas på uppehåll.

• Skogstigern

Ah, det var du som höll till i Strängnäs! Det är så vackert där!

Vi får hålla tummarna helt enkelt. Det där lilla regnmolnet kan vi väl skicka ut på havet?

• Bens wife

Usch, jag vill ha sol på lördag!
    *blåser allt jag kan på molnen*

• farry4u

Det är en dag kvar och jag känner mig helt nere. Igår ringde 4 personer sammanlagt som sa att de inte kan komma, och en av dom hade ingen bra ursäkt heller tycker jag. Vi bjöd ca 50 pers från början och nu är det bara 35 stycken som kommer. Det har kommit återbud hela tiden känns det som, många har inte råd att åka från sthlm till Dalarna, sååå dyrt är det ju inte tycker jag att åka den vägen, eller?!

Vädret sägs ska bli dåligt, mitt insatta löshår börjar se dåligt ut redan trots 4 månaders garanti, jag är inte riktigt frisk än och inte barnen heller, bläää känner jag för allting just nu.

Känner mig helt deprimerad....

Inte meningen att dra ner stämmningen här, men var tvungen att skrivar av mig!!

• Skogstigern

farry4u: Usch vad jobbigt att du känner dig deppig!! Styrkekram till dig!

Håller med om att det inte borde vara så dyrt att åka till Dalarna från Stockholm. Tyvärr har jag märkt det där själv, jag bodde 1 timmes bilväg från Stockholm förut och det var alldeles för långt för folk att ta sig. Däremot ville de gärna att jag kom in till stan...

Men du, försök koncentrera dig på det positiva istället för det trista. Det är gästernas förlust att de inte kommer, inte er. Ni kommer att bli lika gifta ändå och ha det lika trevligt ändå! Håret fixar säkert frissan till och vädret kan du inte göra något åt hur gärna du än vill.

Själv räknar jag med att vara lilablå imorgon när jag står ute på gräsmattan och vigs...

Skriv igen om du vill, vi ska ju peppa varann både när det går bra och när det går dåligt!

Kram Anna

• Skogstigern

Tjohoo, vädret börjar bli bättre i alla fall över Stockholm!

Bens wife, du har blåst bort regnmolnet!!!

• Fru Cinderella

I morgon då tjejer ;)
    Lovar o tänka på er!

• Bens wife

farry4U: usch vännen, jag förstår om det känns deppigt men försök att tänka på de positiva sakerna. Peppa dig själv. Och som sagt, det är gästernas förlust att de inte kommer. Ni kommer att ha en bra dag i vilket fall, för ni gifter er och ni har varandra. Kram till dig!

• Bens wife

Skogstigern: ja jag blåste ALLT vad jag hade igår och det gav uppenbarligen resultat JIPPI!!!!!!!!!!
    Idag är stora fixardagen, ska hämta ringar, underkjol, lämna grejor på festlokalen, köpa lunch till imorgon och bara mysa med mina tärnor.
    IMORGON BLIR VI FRU HÖRRNI!!!!!!!!!!!!

• chrissa

Lycka till allihop!!! Själva firar vi idag att den är exakt 3 månader kvar till vår stora dag....

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!