• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Fru Cinderella

Det gjorde det också.. tyvärr!
    Stanna upp under dagen bara andas och titta på alla, det gjorde jag. Har många fina stillbildminnen

• farry4u

hjälp jag har blivit sjuk =( 3 dagar kvar! Tänk om jag inte blir frisk till på Lördag. Sonen är också sjuk och sambon börjar känna sig krasslig =(

• Bens wife

farry4U: usch då! Förkylning? Vila, vila och vila! Håller tummarna för er!

• Bens wife

Usch, var precis inne på SMHIs hemsida, det är ett regnmoln oroväckande nära sthlm på lördagens prognos
    Jösses vad hönsig jag känner mig *skäms*.
    Hoppas ju såå på bra väder även om det inte går att påverka. Nån som kan blåsa molnet åt nåt annat håll?!

• Miss Sophie!

Fru Cinderella
    Ni verkar ha haft en underbar och rolig dag!

Vi har varit hos mina föräldrar i helgen och förberett. Nu känner jag mig mycket lugnare. Allt verkar lösa sig. Det som ev inte hinns med är "överkurs", dvs egentligen onödigt. Ett stort orosmoment var hur vi skulle åka från slottet till festlokalen. Vi ville åka med familjens båt men den låg inte i vattnet och behövdes fixas massor. Nu har pappa kämpat med den och den läggs just nu i vattnet och fungerar, pust!

Nu är det som Bens wife sa vädret som mycket hänger på. Men kollade prognosen för östra Svealand alldeles nyss och det verkade ok än så länge men det hinner ju ändra sig.

• Bens wife

Min tärna som ska sjunga ringde just, hon har ont i halsen... Fint. Jaja, det får väl bli piano utan sång i värsta fall...
    Vi skippar träningen imorgon och de får provsjunga på lördag innan vigseln istället.
    Har hela tiden funderat på, vad gör man om vigselförättaren eller frisören blir sjuk? Inte kul alls men inget man kan påverka. Undrar om de har stand ins?

• Skogstigern

Halloj!!

Nu är vi tillbaka efter vår tripp till Lund för att hämta klänningarna. Tjejernas klänningar är jättevackra och min lyser i kapp med solen!! Jag är så himla supernöjd, kunde inte ha fått en bättre klänning!!

Therese på MIPAForm är helt underbar, hon har verkligen blivit en nära vän genom allt arbete med klänningen. Vi kommer att ha mycket kontakt framöver också!!

• Bens wife

Skogstigern: Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig! Kul att ni har haft det bra. Vad säger du om vädret till vår dag? Du har väl en bra känsla?

• Bens wife

Jag har tagit ut min fina klänning ur klädgarderoben och nu hänger den ut sig på garderobsdörren, den är sååå fin! Tur att det är en skrynkelklänning i sig, så behöver jag inte fundera på strykning osv.

• Nilla78

Allt är klart....Pussklockorna är fixade och transporten från kyrkan är klar. Efter många om och men valde vi sparkcyklar som transportmedel mellan kyrkan och festplatsen...ha ha ha. Ska bli så kul att se alla gästernas miner när vi rullar in på gården. Hör till saken att jag är gravid och med ett jättesläp. Men ska bli superkul!!!!!!!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!