******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Känner ni er stressade än tjejer? Jag börjar få en liten klump i magen, har en massa småfix kvar att göra.
Men bordsplaceringstavlan är klar nu i alla fall, den blev jätteläcker! Eldsflammor som bord och röd bakgrund gjorde en riktigt färgglad tavla! Jag tror inte att folk kommer att glömma våra grejer i första taget.
Ja wow, tack! Helt underbar dag.. ni har ingen aning! Wow, den bästa festen, dagen, mannen jag någonsin vart med om.. vilket drag det var!
Har lagt upp några bilder så länge.. fler kommer sen
groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw
_Cinderella_: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
Låter som ni haft en toppendag! Ser såååå fram emot om 6 dagar när det är min tur
Skogstigern: nä inte klump i magen men svårt att sova däremot. Och svårt att somna om eller ligga kvar i sängen, vill gärna studsa upp så fort jag vaknar Alltid redo
Bens wife: Känner igen det där med att inte kunna sova, jag har samma problem.
Äntligen har min sambo fått fart på sig i alla fall, känns jätteskönt!
Imorgon och övermorgon är jag borta från datorn, då ska vi åka till Lund och hämta min klänning!!! Jippie!!!
Skogstigern: vad spännande, hoppas ni får en trevlig resa! Bilder på din klänning är efterlängtade
Bens wife: Jag lovar att du får se bilder när jag tagit dem! Ska lägga upp en sida med allt möjligt när vi haft vår fest!
Får se om du måste vänta till efter bröllopet dock, jag har plötsligt fått för mig att inte visa klänningen för någon alls innan bröllopet!
_Cinderella_
Stort grattis!!! Ni var jättefina, ser fram emot att se fler bilder. Ge oss gärna lite tips på vad vi andra ska tänka på inför dagen B.
Till er andra...
Hoppas ni inte har samma panik som jag har ibland, det känns som alldeles för mycket att göra på alldeles för lite tid. Men då tänker jag: Strunt i alla smådetaljer, huvudsaken är att vi gifter oss för att vi älskar varandra.
Miss Sophie!
Ja du tips.. njut och slappna av.. tänk inte på sånt som kan gå fel, lämna över ALLT..
Hmm.. mitt släp var hur skitigt som helst.. men jag valde att ha kul i stället.. dansade med det nere och allt.. går toppen att bugga med 1 meter släp knockfullt på golvet
Oj,oj oj vad nära det känns nu...
Idag har jag häftat ihop festprogram, vikit vigselprogram, knepat med bordspalceringen och gjort små presentpåsar till gästerna.
Tänk att snart ett års planerande är slut och man ska stå där i kyrkan :)
Ja, tiden går fort när man har roligt!