******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Tack!
Min underbara underbara härliga sambo kom imorse på den eminenta idéen att vi ska åka och hämta min klänning hos Therese i Kyrkheddinge!!
Therese blev jätteglad, jag är överlycklig och bara spritter omkring som en tok här hemma. Nu ska vi bara boka bort barnen så att vi får ett dygn för oss själva! Det känns helt underbart!!
Åh vad härligt! Skulle oxå vilja åka bort och bara mysa. Ha det riktigt bra, det är ni värda.
Det känns helt underbart! Typiskt att mamma ska sitta i möte just nu, kan hon inte vara på plats när man behöver barnvakt???
Äntligen fungerar internet igen!!!! :) :) :)
Jag blev också hippad i lördags. Vi skulle äta lunch med en av m2b kompisar som snart ska flytta från stan. Men där var ingen kompis inte...det var många! Alla gamla och nya vänner från norr, söder, öster och väster hade samlats. Kompisen som anordnade det hela hade sovit hos en kompis i stan, de hade aldrig tidigare träffats. Efter en lunch fick jag gå och skämmas på stan med lite uppdrag. Därefter blev det bad och mys i flera timmar i relaxavdelningen på badhuset. Sedan så åkte vi iväg, jag var försedd med ögonbindel. Vi hamnade hemma hos mig! Det var så många av vännerna som inte hunnit se vårt hus och var nyfikna. Kvällen avslutades med en gammal hederlig tjejkväll där alla sov över och snackade halva natten. Min m2b hade konspirerat med alla tom vigselförrättaren...
Har ni koll på läget inför den stora dagen? Det har inte jag, skulle ha fixat massor i helgen.
Miss Sophie: Vad härlig din hippa lät!
Nej, jag kan inte säga att jag har koll heller. Blev hippad i helgen så den försvann ju utan att man fick särskilt mycket gjort. Idag skulle jag dra igång ordentligt igen men så somnade jag i soffan och sov bort halva dagen. Sedan kom dottern hem från skolan med ett sönderskrapat knä så kvällen gick åt till att reparera knät. Nu ska jag försöka ta tag i något!
Kom hem från jobbet kl 19 och ska försöka att få lite gjort nu men är ju på BT som vanligt ;)
Fick lite panik när internet inte funkade. Kom inte åt sparkapitlet som ska användas till klänning, mat osv.
På tal om klänningen är den nästan klar, bara tas in lite över bysten så jag inte tappar den. Den blir helt perfekt för mig, jag kände mig så fin och den var JAG.
Igår gjorde vi klart etiketterna som vi ska fästa på CDfodral som gäster kan ta med hem och bränna sina foton på. Sen kan de skicka skivorna till oss.
Idag har jag varit och klippt mig och slingat håret, för att det ska se riktigt fint ut nästa vecka.
Ikväll är det dax för sista danslektionen, sen ska vi åka och köpa snacks och tilltugg på nån billig stormarknad.
Det går framåt!
Usch sitter och viker ihop åra 47 festprogram är mindre kul kan jag meddela *suckar* märkte att nitapparaten är för liten dessutom.. eller ja nitarna är för små för att gå igenom allt papper. Så nu ska festprogrammen fraktas till mammas jobb i morgon där de ska nitas med nitapparaten allan..
Usch då. Vi har inte ens börjat med våra festhäften. Ser (inte) fram emot det! Ett par går väl bra, men 50??? Knappast.
Fast lite mysigt ändå.
Bens Wife
Mysigt Med 47 festprogram.. 10 sidor i varje *huga*