• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • 5/5-07

Kanske ska tillägga att bröllopet för oss står den 5e maj.. :)

• Miss Sophie!

Sitter med brudskorna på och ska börja med bordsplaceringen. Vi struntar i vett och ettikett när vi gör den. Huvudsaken är att alla har någon att prta med.

• Bens wife

Tjohoo!
    Nu är alla bordsplaceringsetiketter klara!!! Puh, började tröttna på allt knytande och tejpande...
    Jag har oxå en känsla av att helgen blir intressant ur hippe-synvinkel... (hjäääääääääääääääälp!) Är faktiskt nervös.

• Skogstigern

Cinderella: Jag skulle vilja ha en lugn möhippa med spa-besök och massor av tid att prata över en god middag. Det är inte ofta man får chans att prata med sina kompisar längre, eftersom barnen alltid är med på ett eller annat sätt.

• Skogstigern

Bens wife: Skönt att ha alla etiketter klara!

Jag är klar med toa-korgarna nu, känns jätteskönt! Det blev ett kort till dem med ett litet rim på och en innehållsförteckning, så att folk vet vad som borde finnas.

Det svåraste var rimmet, men jag känner mig riktigt nöjd med mig själv! Vad tror ni om detta:

Om nu Olyckan framme varit
    Eller frisyren åt skogen farit
    Finns här i korgen båd? smått och gott
    Problemet är snart ett minne blott
    (Vi andra gäster har inte märkt nå?t)

• Bens wife

Skogstigern: jättebra rim! Vad duktig du är!

Gissa vad?! Jag ska på anställningsintervju på onsdag på ett av jobben jag sökt! Hoppas, hoppas. Idag var det fullt krig på jobbet. Igen. Helt sjukt att vuxna människor ska bete sig som småbarn.

Jag har städat hela lägenheten ikväll, och tvättat, för att hålla mina nerver i styr. Man vet aldrig om en hippa brakar lös imorgon. Hihihi.

Trevlig helg!

• Skogstigern

Bens wife: Tack! Jag tränar friskt på alla julklappsrim varje år...

Håller tummarna för dig på onsdag, hoppas att det går vägen! Var det en av referensjobben, löste det sig på något sätt?

Hihi, får se om det blir någon hippa imorgon! Har vi inte hört av dig före midnatt så finns chansen att du är ute och svirar!

Ha en härlig hippfri eller underbar hipp-helg!

• Fru Cinderella

Hmm.. ingen möhippa idag.. kanske i morgon då!

• Bens wife

Min referent fick bli min f.d. chef, som jobbade kvar och inte hade gått i pension, som jag trodde. Tur!!!

Håll tummarna för mig imorgon!

• Skogstigern

Nu är Cinderella ute och svirar på sin hippa.

När du läser detta får du skriva hur det var!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!