• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Skogstigern

Bens wife: Åh vad skönt, då får jag tillbaka blodet till på fredag när det är dags igen!

Kul att det gick bra på intervjun!

• Skogstigern

Hej tjejer!

Idag har jag sovit massor, har kommit in i en period när jag behöver sova extra mycket verkar det som. Trist att hela förmiddagen försvinner, samtidigt är det ju vila jag ska göra.

Jag är just klar med tavlan vi ska ställa vid presentbordet, skrev en vers för att tala om att vi inte öppnar presenterna på kvällen. Vill någon ha den är det bara att säga till!

Och så är Sofias klänning klar, den blev jättevacker! Nu är det bara min kvar, förhoppningsvis kommer klänningarna i nästa vecka! Måste säga att jag är extremt nyfiken och börjar bli lite lite nervös, har ju inte ens provat den...

• Bens wife

Skogstigern: jag vill jättegärna ha dikten! Skriv här eller maila systerbrud@hotmail.com

Ja när det är sånt här regnväder kan man lika gärna sova! Jag verkar få en halssjuka nu... kurerar mig så gott det går. Hellre sjuk nu än om 16 dagar

• Skogstigern

Bens wife: Visst, versen kommer här!

Eftersom vi gärna umgås vill
    Och ingen tid ska gå till spill
    Har vi valt att gåvorna får vila
    Tills vi är lite mer civila
    Så att vi i lugnare miljö
    Kan några timmar på gåvor förströ

Alla gåvor kommer ni sedan att få se
    Vi ska med foton en web-sida förse
    Adressen kommer med ?post traditionell?
    Vi tackar och önskar en trevlig kväll!
    N & N

Hur går det imorgon med intervjun då? Hoppas att du kan gå på den ändå!

• Bens wife

Skogstigern: Intervjun gick bra, lite för snabbt bara, är lite osäker på om de kände på en gång att jag var helt fel, eller kanske helt rätt? Nä jag har ingen aning. Vi får se nästa vecka.
    Har en jobbhelg framför mig nu, inte alls kul, vill bara åka hem till "min" och mysa.

Trevlig helg alla ni lediga!!!

• Bens wife

Jaha, så var det lördag.

I morse blev min blivande kidnappad! Jag var lite inblandad i kidnappningen... Jag ringde från jobbet och sa att jag hade glömt min plånbok på ICA och att han var tvungen att springa och hämta den på en gång. Han är ju snällast i världen så han for upp ur sängen och ut för att hämta plånboken. Då överraskades han av sina vänner på gatan. Mer vet jag inte för han fick inte ta med sina mobiltelefoner. Känns lite jobbigt eftersom han ska vara borta hela natten. Men men. Jag kanske överlever

Hur går det för er andra?

• Fru Cinderella

Min sambo vart också kidnappad igår.. vännerna stod utanför brudaffären och väntade där vi hade provat frockcoat.. vad snygg han blev.. helsvart med ljust guldfärgad väst och kravatt *myser*
    Så där blev det skålning i Asti (Var själv lite inblandad också). Sen drog de iväg honom på kinamat följt av irländsk pubkväll och han är skapligt bakis idag kan jag lova

• Skogstigern

Godmorgon alla!

Igår blev jag kidnappad, helt oförberett! Jag som var så säker på att inte få en hippa denna gången.

Det var helt perfekt, skriver i maj-hippetråden om den!

• Bens wife

Det lät jättemysigt, grattis här oxå!!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!