******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
_Cinderella_: Hur är det med förkylningen? Hoppas att du blivit lite bättre! Ni har ju fått kanonväder till helgen, det ser ut att bli både varmt och soligt!
Idag har jag sprungit runt hela stan i jakt på näbbkorgar till barnen. Det är inte lätt att hitta! Till slut hittade jag någon slags leksakskorgar på en leksaksaffär som jag tror funkar, är inte helt nöjd men mina fötter tycker att jag borde vara det.
Nu ska jag sy klart tärnans sjal, sedan ska jag göra två sjalar till barnen också. Har ju totalt glömt bort att de ska ha något över axlarna också!
Skogstigern
Ja verkligen, 20-25 grader varmt och sol, bättre än vad vi någonsin kunnat hoppas på.. får hålla tummarna för att det håller i sig tills den 5:e ;)
Jo då.. känner mig på bättringsvägen.. vill inte lova för mycket men tror faktiskt att jag är frisk tills i morgon
Cinderella: Det låter skönt att du börjar bli frisk! Vila en extra dag imorgon också så att du inte åker på något i efterhand.
Ja, det vore trevligt om du kunde putta över vädret du inte behöver till oss andra!
_Cinderella_
Hoppas allt flyter på bra. Vilket jättehäfte du har till festprogram. Får lite prestationsångest ;)
Själv har vi massor kvar men lite tid och ork/lust. Min m2b morfar dog igår kväll, de stod varandra nära. Begravningen blir en vecka efter bröllpet.
En liten ljusning är att m2b blir av med gipset precis innan bröllopet. Nu slipper vi ju planera om hela hans klädsel. I helgen ska vi åka till mina föräldrar och fixa en del (beställa tårta och blommor, träffa vigselförrättare och fotograf). Skönt att få en del gjort. Jag är ju ledig fyra dagar på raken då. Skönt då kanske jag hinner! Annars får jag sänka ambitionsnivån...
Miss Sophie!
Hr skrivit med relativt stor text så att alla ska kunna läsa när det blir lite mörkare (och för de äldre) sen är det väldigt luftigt skrivet också.. plus att jag är en skrivande person som tycker om att skriva så.. strunta i prestationsångesten du, ni har säkert något jag blir avis på i stället ;)
_Cinderella_
Du kan ju bli avis på att vi har massor av planering kvar. Tänk vad roligt att få planera i panik ;)
Miss Sophie: Trist att höra om din m2b's morfar. Hoppas att det känns okej för er i alla fall.
Själv sitter jag idag med listor, har 4 block som jag skrivit upp olika listor i så jag måste försöka sammanfoga det till en. Så det blir word-jobb för mig ikväll.
Imorgon ska vi hämta ringarna, då är de graverade och klara. Ska bli jättekul!
Jag hämtade in ring förra veckan. Helt perfekt för mig! Klänningen är på sista justeringen så den inte trillar ned. Nu är det bara en massa, massa, massa småpyssel kvar. Satt på jobbet idag och gjorde kom ihåg lista. Den blev LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG!!!!
Ikväll ska jag försöka sätta ihop min morgongåva innan min blivande kommer hem. Svårt att välja ut bilder bara, finns plats för 14 st i mitt lilla album. Tror han kommer bli paff, han räknar nog inte med att jag gör nåt sånt här. Är faktiskt stolt över mig själv.