******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Bens wife: Tackar!
Klart det blir vackert på vår stora dag, något annat går ju inte! Det måste ju finnas en orsak till att vår festlokal slarvade bort vår bokning så att vi hamnade på den 5 maj istället.
Jag tror att det var farmor som norpade den från himlen, hon vill att vi ska ha en vacker dag! Slår vad om att det regnar den 2 juni istället...
Nilla78: ¨Vilket roligt transportsätt ni har valt! Men du har väl tränat innan? Jag har kört barnens sparkcyklar och de är lite krångliga faktiskt.
Oj, här har det hänt massor i tråden! Min dator har gått sönder, så jag kan inte läsa obehindrat här just nu :(
Värre är ju att vi hade tänkt ha datorn att spela musiken från (koppla till förstärkaren i festlokalen). Men nu är grafikkortet trasigt och på supporten sa de att det kan ta fyra veckor innan jag får tillbaka den...
Tycker det är massor som strular så här i sista sekunden och börjar bli hur nervös över det som helst!
Jag hade glömt att vi måste träffa prästen denna veckan, men som tur var kunde hon ikväll. Men jag får åka dit själv, för sambon jobbar.
Sen upptäckte vi att mitt löshår inte hade riktigt rätt färg, så jag fick rusa ut i måndags och köpa ett nytt. Dessvärre är det inte samma fästanordning på det som på det jag hade tidigare, så nu är det tveksamt om frisyren vi provat ut funkar. Lite nervöst att ändra det på lördag, sådär i sista minuten...
Plus ett antal smådetaljer till som inte funkar. Fast det kanske är normalt att det blir så ;)
Hur som helst är vi båda friska än så länge. Det är ju bra!
Vågar man hoppas på vackert väder tro? Det är så himla fint utanför där vi ska vara så här års och fotografen hade hittat flera platser som skulle vara bra att fota på. Värre om vi måste ta korten inne, för det är lite dåligt med ljus på de flesta ställena inomhus.
skoggstigern: Jo man har väl varit ute och farit runt med barnen...Men iofs inte i en brudklänning och stor mage...ha ha ha. Min blivande make tyckte först att vi skulle åka inlines men då sa jag STOPP! Inte en chans!Men det hade nog varit en rolig syn det oxå.....
Nilla78: Du får knyta ett underlakan runt midjan och testa att sparkcykla innan lördag! Kan nog se roligt ut det också.
Skogstigern: Ha ha ha...Ja får väl gör det. Och hoppas att jag inte bryter armar och ben förrän på lördag....
Nilla78: Det är nog en bra idé! Fast det är nog ännu bättre att inte bryta något alls.
Kan du inte låna en sån där vadderad sumo-dräkt när du tränar?
Nä, det här med sömnbesvär; igår kväll kunde jag knappt somna. Sen sov jag bara några få timmar och nu har jag legat och snurrat i sängen sen kl 04. Nu ger jag upp. Men när ska jag få ro att sova då? Nästa vecka? Jag kommer ju vara helt slut... Eller så har man adrenalinpåslag så man klarar sig Har ju semester! Vill soooooooova då!
Idag ska vi till stan, M2B ska klippa sig och vi ska luncha med hans föräldrar. Vi ska ta ut kontanter och lägga i kuvert till pianist och frisör. Sen ska jag fika med en tärna. Rätt mysigt och lugnt men jag finner ingen ro. *knäppgöken*
Bens wife: Passa på att sova när du blir trött, sedan om det är mitt på dagen eller framåt kvällen spelar ingen roll!
Önskar jag kunde sova, jag har börjat få små-panik över allt som är kvar att göra. Har 2 A4 med punkter som ska prickas av... Allt från att rycka rosenblad till att göra festprogrammen klart!
På lördag är det dags för er tjejer, hur känns det?