• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Skogstigern

Vi ska svulla chips och jordnötter och titta på filmen "Bortspolad" med barnen!

Jag ska måla barnens naglar, mina egna väntar jag med tills de har gått och lagt sig. Därefter blir det bara att fixa med det sista innan det är dags att sova.

En ganska vanlig kväll alltså!

• Bens wife

Jag och två av mina tärnor ska mysa, äta gott, ta ett glas vin och kanske titta på nån bröllopsfilm. Packa måste jag också göra, för bröllopsnatten. Men annars ska allt vara klart.

• Nilla78

Ja imorgon gäller det....uiiiii...Börjar kännas lite nervöst. Ikväll blir det tjejkväll och förberedelser inför morgondagen.Underbart väder får man oxå. Kan det bli bättre???? Min blivande åker iväg och sover hos sin pappa...Han ska nämligen inte få se mig innan bröllopet...Lite mysigt och otroligt pirrigt! Längtar! Lycka till alla imorgon....

• 7/7-07

Lycka till imorgon.

Glöm inte bort att ha roligt och bara njut av dagen som kommer bli ett minne för livet.

önskar
    blivande fru den 7/7-07.

• Johans2B

Ett stort lycka till imorron tjejer. Hoppas att solen tittar fram på er allihopa och att dagen blir så underbar som ni drömt om!

Själv har jag bara två veckor kvar då....

Kram Mimmi

• Bens wife

Nu är ringarna hämtade!!! Jättefina!!! Roderade och graverade, pirrigt.
    Nu bär det av in till stan för att hämta underkjolen och göra naglarna.
    Men, det är alldeles molnigt på himmelen... *blåser bort molnen*
    Känner mig lugnare med mina tärnor än med min blivande, kanske för att han är lika nervös som jag, om inte värre
    Hej på en stund!

• Skogstigern

Tack alla!

Vi har just fått veta att vår bordsplacering inte håller, det är för långa tungor på borden. Så nu ska vi göra om hela den, och festprogrammen. Tur att man inte har börjat sy ihop dem än!

Visst är det komiskt när sånt här strular? Vi som varit ute i så god tid!!

• Johans2B

Va tungt.

Måste fråga, vad räknas som förlånga tungor? Kan va bra att veta....

• Skogstigern

För vår del var för långa tungor så att inte serveringspersonalen kunde servera utan att behöva spränga en vägg...

För att undvika det föreslår jag att dubbelkolla så att borden får plats som ni har tänkt!

• Bens wife

Nu är naglarna fixade och på plats! Svårt att skriva bara...
    Annars är allt klart.
    Vi fick oxå ändra vår bordsplacering, hade oxå för långa tungor. Men det ska vara ok nu

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!