******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
Häng på så räknar vi ner tillsammans!
Jodå, det börjar bli lite stressigt faktiskt. Har ganska mycket småsaker kvar att göra...
Dessutom köpte jag nya skor idag, klänningen är något något för lång så jag testar med en högre klack. Men jag velar lite, det känns som att jag bryter fötterna av mig!
Hur känns det för din del? Har du börjat vänja dig vid att vara fru?
Skogstigern
Tips, ta med dig båda två ;)
Jag hade med mig tre par skor!
Ja faktiskt, känns helt underbart och jag är helt fantastiskt lycklig! Känns bättre och bättre för varje dag faktiskt..
Fru Cinderella: Ja, jag har funderat på att ta med mig flera par. Det enda jag funderar på nu är hur mycket jag ska lägga upp klänningen!
Härligt att höra att det känns bra för dig! Har du bytt namn också? Hur känns det i så fall?
Skogstigern
Lägg upp klänningen till de skor du tänker ha på vigseln är mitt tips.. sen senare under dagen/kvällen så tänker man inte på om den är för lång eller kort
Jo då jag har bytt namn.. känns lite skomt men kul! Har nog inte riktigt vant mig än
Då får det nog bli de jag haft längst trots allt, har försökt gå här hemma i mina nyinköpta och de funkar bättre på gräsmattan men sämre generellt sett!
Jag är glad att få byta namn, det är andra gången för min del så därför känns det bara skönt. Just nu har jag min ex-mans efternamn och det är helt fel!
Skogstigern
Jo förstår om det inte känns så där överdrivet roligt
Snart, snart, snart...
Inte många dagar tills vi ska stå där tjejer!!!
Har ni koll på allt nu då?
Själv känns det ganska ok med allt än så länge, sover gott men drömmer konstiga drömmar. T ex att jag glömde min underkjol och klänningen så jättekonstig ut. Men ingen ville säga nåt för de tyckte synd om mig ;)
Ja det är pirrigt nu, är lite orolig då det står att det ska regna över dalarna på Lördag bara =( Hoppas de har fel!
Vi som har så mycket utomhus också.
Jag har också drömt konstiga drömmar som att vi vaknat 1 time innan vigseln och missat tiden med frisören och allt och åkt till kyrkan utan smink, frisyr och allt. Helt snurriga drömmar "ler"
Tjena tjejer och fru!
Här är det full rulle ikväll. Vi ska packa, fixa klart musiken, skriva ut vigselprogram osv. Mycket kvar och vi åker imorgon efter jobbet. Men det är väl bara att stå ut, sova får man göra någon annan gång. Har fått reda på att många vänner kommer en dag tidigare och är mer än villiga att hjälpa till. Utmärkt!
Börjar bli lite nervös nu, mådde illa hela dagen igår (är inte gravid). M2b har mått illa hela dagen idag... Men jag vet att allt med själva vigseln är löst. Huvudsaken är ju ändå att vi blir gifta.
Miss Sophie: Lycka till! Antar att man inte ser dig så mycket mer här innan den stora dagen då.
Jag har sytt i resårband i min klänning ikväll och så har jag fixat till en drapering, sedan har jag ändrat dotterns klänning lite också. Imorgon blir det smycken och programfixningar, och så måste jag åka och köpa en ny bh eller något. Snörningen i ryggen visar alldeles för mycket av bh-knäppet.
Precis som du säger miss Sophie, sova får man göra en annan gång!