• Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Ok tjejer, nu är det mindre än 1 månad kvar! Vilka är vi som gifter oss den 5 maj? Vad har ni kvar?
    Häng på så räknar vi ner tillsammans!

• Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
  • Skogstigern

Usch, nog är jobbet viktigt alltid. Hade jag haft en bra arbetsplats så hade jag inte varit utbränd idag. Gruppen var toppen, men kulturen i företaget riktigt dålig och stressande. Då hjälper det inte hur mycket gruppen än passar.

Hoppas att du hittar något annat, och att du kan lösa det med chefs-referenser på något sätt. Är inte din chef bra då så att du kan ta det via denne?

• Bens wife

Nä, hade chefen varit bra så hade kanske arbetsplatsen fungerat. Tack för ditt stöd.

• Cindey

Hej! Jo här är jag... stämmer 5:e Maj för mig oxå... Lite lätt nervös. Har inte jätte mycket kvar att göra. Men ändå en massa små saker som man inte får glömma. Värst vad tiden går snabbt nu på slutet. Och så bordsplaceringen=)

• Bens wife

Bens wife, 5 maj, Stockholm
    Skogstigern, 5 maj, Stockholm
    Farry4u, 5 maj, Falun
    Cindey, 5 maj,
    Littlepixiegirl, 8 maj, Lund

• Skogstigern

Cindey: Välkommen!

Håller med din känsla att det är många småsaker kvar att göra. Var gifter ni er?

• Cindey

Vi gifter oss i Borås...
    Småsaker är min stora skräck. Om ni kommer på nåt som man kanske glömmer så tipsa gärna... Tror att jag kommer missa en hel del=) men jaja, vad gör det i slut ändan

• Cindey

Bäst att fixa lite med ja... nåt... tar nog tag i vigselprogrammen... Vi hörs!

• Bens wife

Bens wife, 5 maj, Stockholm
    Skogstigern, 5 maj, Stockholm
    Farry4u, 5 maj, Falun
    Cindey, 5 maj, Borås
    Littlepixiegirl, 8 maj, Lund

• Bens wife

Kul att vi är några 5 maj brudar! Trodde inte det först. Verkar vara mer populärt att gifta sig närmare sommaren. För oss är 5 maj perfekt, vi förlovade oss 7 maj 2004, och våren inger hopp och liv tycker jag.
    Varför valde ni andra just 5 maj? *nyfiken*

• Miss Sophie!

Här är en till som ska gifta sig 5:e maj!

Jag ville helst ha ett vinterbröllop, nyår. Men kände att nu kan vi inte vänta längre. Jag friade i november och sa samtidigt att nu ska vi gifta oss innan sommaren. Vi vill inte gifta oss de typiska majhelgerna som pingst och kristihimmelfärd. Så enklast blev i början av maj dvs 5:e!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!