• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • Iliana

Så fina bilder! Nu vill jag bara se mina. Får sparka på föräldrar och vänner så att jag får dom.

• hemligt, HA

Oj nu är jag inte hemlig längre.

• MrsS

Min man ringde just och sa att han har fotografens bilder men att han skulle stanna hos en polare innan han kommer hem med dem. Morr! Jag vill ju se dem NU! (Fast han lät inte speciellt lycklig över bilderna så jag är skitnervös att de ska vara dåliga)

• pruppa

mrsS - hoppas bilderna va bra!
    vi fick också våra i går, o dom va kanon, fotografen ville t.o.m ha dom på sin hemsida så vi fick köpa en cd med högupplösta bilder för ett vrak pris

fick papper hem om mitt namnbyte idag, coolt!

• maria070630

Jag vill också ha mina papper om namknbytet..så det känns på riktigt !!

• MrsS

Pruppa: Ja nu har jag vant mig vid dem och gillar dem jättemycket. Först tyckte jag inte alls om dem.
    Era bilder låter ju superspännande, du får lägga upp dem så att vi får se.

Jag har också bytt namn, det var helt sjukt att säga det nya namnet när jag ringde och bokade hotell till mini-bröllopsresan.

• A&R

Vill också få pappret med namnbytet! Vet just nu inte vad jag heter, eller vad jag ska presentera mig som. *skrattar* Har förvirrat många genom att säga att Fru är det, men vilket efternamn jag har vet jag inte!

Fick bilderna och en dvd från vigseln och festen igår. Har inte hunnit genom alla bilderna än, eftersom det "bara" var 350 stycken. Dvd:n har jag inte tänkt att titta på, ville inte ha bröllopet filmat, men de gjorde det ändå!
    Fotografens bilder dröjer en vecka eller två till, men det gör inte så mycket eftersom vi fått de andra bilderna!

• Perkan

Hemkommen från en UNDERBAR bröllopsresa sent igårkväll (utan barn - men jisses vad jag saknade tösen efter bara några dagar!).

Vilka veckor, dagar vi allihopa har haft -nu ska man bara försöka smälta det hela också!

Väntar lyriskt på mina bilder också! Jag har inte heller fått brev om namnbyte men såg att det gått igenom myndigheterna (kan se sånt via jobbet ), konstigt?!?

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!