• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • maria070630

Jag läste här på BT att det finns de som skickar tack-kort efter ett år så någon brådska är det nog inte. Jag personligen vill gärna göra det så fort som möjligt under semestern när man har tid..
    Vår vigselannons kommer i lokaltidningen på lördag. Vi har samma bild i tidningen som på tack-korten..enkelt och bra. En fotograf bild.

• pruppa

har hämtat ut mitt nya körkort, nu är det på riktigta att jag bytt efternamn.

vi skicka tack korten redan förra veckan, men upp till 3 månader ungefär tycker jag att det är ok att vänta!
    nu väntar vi på vår kanvas, men fotografen är på semester men skulle ändå komma o lämna den till helgen
    - det är vad jag kallar bra service!

• mrsfiffin

Jag vill också skicka ut tack-korten tidigt. Ska försöka få klart allt till början av augusti.

• MrsS

hemligt, HA
    Jättefina bilder! Jag tycker speciellt mycket om den där din man kysser dig på handen, du ser så härligt lycklig ut på den.

Jag måste också fixa körkort, bankkort och sånt, kommer mig visst inte riktigt för...
    Tillverkar provkort och försöker bestämma mig för hur tackkorten ska se ut men det är svårt.

• MrsS

Har ni tänkt på vilken otrolig tur vi hade med vädret?
    9/6 var det sviiiinvarmt
    16/6, 23/6, 7/7, 14/7 och 21/7 regnade det...
    Håller tummarna för att brudarna som gifter sig på lördag har lika mycket tur som vi hade.

• Mrs Cykel

Tack alla 30/6 brudar för trevligt sällskap! Mitt mål är nu att börja varva ned mitt BT-användande då mitt nya liv som FRU börjat. :) Kommer såklart kika in ibland, men inte lika regelbundet.

Lycka till alla fruar! Vi kanske ses när vi firar våra årsdagar på mysiga ställen!

Kram!

• maria070630

Hemligt HA

Jättefina bilder, vilken vacker klänning och annorlunda med svart jättefint.

• FruH

Oj, vad mycket ni fixar med. Vi har inte ens fått papperen från Skattemyndigheten än....Men vilken härlig tid det har varit!

Vi har bara fått två bilder från fotografen än så länge.

mikaellinda.weddingannouncer.com/

• maria070630

FruH

Jättefina bilder, vilken vacker klänning,.

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!