• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • Marsuinna

Hmm, ja, det är jag också... Nervös för vädret alltså.... Det verkar som det ska bli regn här med... VILL INTE!!!!! Har köpt ett paraply i vitt men jag har inget att värma mig med Jo, en själ men om det bara blir 15 grader kommer jag ju frysa ändå ju

Nä, jag försöker hålla hoppet uppe att det kan ändras.... SOL,SOL,SOL!!!!!!

• Marsuinna

Inte själ SJAL såklart

• maria070630

Jag hinner inte in här på lördag, kanske en sväng imorn kväll..ha provgått i kyrkan idag med äbar och allt.Grät nästan då. Hu hur ska det då bli på lördag..
    Nu ska jag plocka undan i köket :(...

• Marsuinna

Jag hinner inte in mer här förrens efter vår stora dag! Så jag vill önska alla en riktigt härlig dag och ett stort lycka till Och såklart GRATTIS dock i förskott då

Var rädda om er och ha den bästa dagen i ert liv! Tänk också på att OM nu någon småsak skulle råka bli fel som ni inte tänkt er. Glöm det då! Njut av dagen. Det är antagligen bara ni som märker det ändå!

Hoppas vi hörs nå´t efteråt igen så man får höra om allas dag!
    KRAM på er

• maria070630

Nu kommer negativa Maria, men vädret ser väldigt dåligt ut i alla fall hos mig ...Så ska man behöva oroa sig för det..

Marsuinna

LYCKA TILL du med..

• Perkan

STORT LYCKA TILL på lördag till allihopa i denna 30-juni-tråd!!!

Mycket nu :-0 men det mesta faller på plats, fått jätte mycket hjälp idag vilket känns toppen! Upptäckte dock ett fel på bordsplaceringen, hade skrivit ett namn 2 gg så nu ska vi göra om dom stora men tyvärr är det tryckt och klart i bröllopsprogrammen, nåja... så kan det bli ibland

SOL SOL SOL!!!!!!!!!

• Miss Cykel

Åh, det snurrar! Snacka om att det är mycket nu!!!! Många saker kan inte göras förrän imorgon (naglar, titta till festlokalen osv). Jag är nervös och stressad!!! Hjälp!

Kanske hinner jag in här en sväng imorgon och/eller på lördag. Annars - LYCKA TILL allihopa!! :)

• pruppa

nu är det nära tjejer...
    hoppas alla hinner med allt o att vår stora dag blir aldeles underbar,
    trotts att vädret inte verkar bli så himlans toppen!

• Bröllopstokiig

Jag vet inte heller om jag hinner titta in imorgon och om inte vill jag önska er alla en helt UNDERBAR dag. Håller tummarna för sol i hela landet!

• kär & galeb

Lycka till tjejer hoppas det blir så underbart som vi alla hoppas på!!! Kram till er

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!