• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • Edsbybrud

Jaha tjejer nu sitter man här och idag ska jag försöka njuta lite av tillvaron.
    Ska åka till festlokalen och duka på em, men det är vi många som hjälper till med så det ska inte behöva ta så lång tid.

I går hade jag min kaos dag känns det som. Hade inte ens tid att gå in och läsa eller skriva här. Det var så mycket småsaker som skulle göras. Villken tid allt tar när man är stressad och stirrig samtidigt har man svärmor här med sin nya "pojkvän" som man ska hinna vara lite social med.
    Sen mitt upp i allt ringer vår bartender och säger att hon är sjuk. Hon som var en kanontjej och som jobbat som bartender tidigare. Nu har vi iaf lyckats hitta en ny som inte alls är lika självgående som hon känns det som. Hoppas han kommer till festlokalen i dag när vi dukar, så han kan få lite direktiv hur vi vill ha det med allting runt omkring baren.

Nu ska jag gå ner och läsa tidningen och äta lite frukost alldeles själv. Dom andra sover än så jag smyger omkring.....

Om jag inte hinner in här något mer så får det bli ett stort LYCKA TILL på lördag! Hoppas vädergudarna är med oss i hela landet.... Nästa gång vi ses är vi fruar...

Kram på er!!

• Miss Cykel

Fasiken - det ska bli REGN imorgon!!! Vi får hålla tummarna för oss alla i södra Sverige att skurarna blir korta och glesa...

Nu ska vi iväg och träna på valsen och sen är dagen fullbokad.

Jag är såååå nervös!

• maria070630

lycka till imorn alla tjejer här !!!!!

• Miss Cykel

Håll nu tummarna för vädret! Mycket regn ska tydligen falla över Mälardalen...

Passa på att NJUTA av vår dag!! :)

• MrsS

neeeeej! bad news miss cykel!

• hemligt, HA

Hua,
    här gör vi lunchen till imorgon med VÄRLDENSsnyggaste naglar, så nöjd!
    Uppehåll är och vänta. Fotografen har underbara ideer, samt lyssnar på våra tokiga.Fotograferingen är min akilleshäl, resten är ju bara och säga ja till!

• A&R

Är klar med allt som går att göra klart idag, och det känns underbart!
    Ska bli spännande att se tårtan imorgon som min mamma, med lite hjälp av min blivande, gjort. Gav henne tårtställning, dekorationsblommor och brudpar, och sedan har hon trollat ihop en allergivänlig tårta.

Nerverna är fortfarande i styr, kan inte förstå det!!!

Lycka till imorgon alla Sista-juni-brudar!

• Perkan

Haft en toppenkväll med "bröllopsmingel" på programet, något gott och dricka och lite snittar m.m till alla vänner, familj och släktingar! Det var en toppen kväll - vart så lyckat!!! Snacka om försmak för imorgon.... aiiiiweeeee.... Nu är jag helt död och ska bara göra några smågrejer innan det är Zzzzzzzz......

LYCKA TILL!!!!!!!!!

• Miss Cykel

God natt alla fröknar! Vi hörs för lite skvaller som fruar! KRAM på er alla och tack för en mysig och underhållande nedräkning tillsammans! :)

• hemligt, HA

Visst är livet fantastiskt!!
    Jag skrattar lite just nu som min gamla blivande polerar naglar etc.
    Tror att jag ska ta mig en Wiskey till, sen...
    Goodnight sweethearts Goooodnight!
    Sweet dreams.

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!