• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • FruH

Tycker du? Vad snällt sagt! Känns som om man vill uppleva allt på nytt igen....

Vi kan inte sluta titta på bilderna!!

• maria070630

känner igen mig...tittar på bilder dagligen och vill titta hos alla som var där...det är verkligen SÅ häftigt.
    Sen har jag blivit minst lika tokig i att titta på andras bilder.

• FruH

Ja, det känns helt galet! Har ni fått alla bilder från fotografen? Vi har fått 2, får resten nästa vecka. Spännande....

Har du lagt ut din link??

• maria070630

Du ( och andra) kan titta på lite av mina bilder på
    www.familjeliv.se/hem/tiliaangel/galleri.php
    Där ligger bara en fotografbild, de andra har jag bara som "papperskopior" ska be om att få dem på cd. -eller köpa kanske man måste göra..

• FruH

ja, hur funkar det där? Visst får man inget på cd om man betalat för papperskopior, eller får man både och???

• Perkan

FruH & maria070630, jätte fina bilder!

Ja nu har vi varit fruar i över 1 månad, jisses vad tiden gått fort!

Hur går det för er med tack-kort och bröllopsannons? Vilka tidningar ska ni ha bröllopsannons i och när?

Vi funderar på DN i mitten på augusti nu och sedan skicka tack-kort i samband med det. Ska ta tag i allt det nästa vecka! Skönt att haft en "paus" nu tycker jag... bara njutit och varit....

• FruH

Har också haft paus och smekmånad....Perfekt, det behövdes!!

Har inte fått alla kort än så jag vet inte riktigt när tack korten kommer ut. Har ni bestämt er??

• maria070630

Perkan

Jag har skickat tack-korten redan för jag vill bli av med allt "jobb" innan jag börjar jobba igen. Vi satte annons i lokaltidningen bara...

Känner mig ibland lite schizofren, känner inte igen min nya identitet.;)

En rolig historia:

Ja blev stoppad av polisen några dagar efter bröllopet i en nykterhetskontroll, vi var på väg till stranden som ligger vldigt nära vårt hus men jag tog bilen för det skulle gå snabbt..men inget körkort..
    Polisen frågar om jag kan blåsa - allt ok seda frågar han efter körkort och jag förklarar att jag inte har något han frågar efter mitt namn..jag blir tveksam..tjaaaa jag heter Maria XXX idag men på körkortet jag har står det ett annat efternamn...lång förklaring om bröllop osv som han verkade föga intresserad av..

Inte konstigt man känner sig lite snurrig vet knappt vad jag heter. Men nu har jag nytt körkort och nya bankkort :)

• FruH

åh nej, vår tråd får inte dö!!

Nåt mer att inlägga om i vår 30 juni tråd????

• Mrs Cykel

Jag kan väl skriva ett inlägg i den utdöende tråden! ;)

Håller på att beställa tack-kort. De fina tackkorten från fotografen är verkligen snygga, men dyra... Jag antar att många av våra 100 gäster endast kommer att lägga ner detta i en låda efter en vecka eller två (sorgligt, men sant). Ger ni "dyra" tackkort till alla era gäster, eller kan man skicka olika kort till folk?

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!