• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • A&R

Vi kommer att göra våra tackkort själva eftersom fotografens kostar alldeles för mycket. Många ställen kan man skriva ut 100 digitala bilder för 99 eller 100 kronor, och det är lätt fixat att komma upp i det antalet. Har bara inte letat upp något bra kort än, eftersom vår nya dator är på lagning igen...

Väntar förtvivlat på fotografens bilder... *sucka* De är inte klara än, men han har sagt att annonsen kommer i tidningen under denna veckan. Bilderna skulle dröja en eller två veckor till... Jädra semestertid!

• Mrs Cykel

Efter lite mer funderande så ger vi nog fotograf-kort till släktingarna samt våra närmaste vänner. Övriga gör vi tackkort själva till. Nu gäller det bara att hitta ett kort där båda ser glada ut, tittar in i kameran och inte blundar... Trots att vi har nästan 700 kort från bröllopet så är det faktiskt inte så jättelätt!

Snacka om lyxproblem! :)

• A&R

Mrs Cykel
    Känner igen problemet! Ser jag vettig ut på något kort, så gör inte maken det, och tvärtom!
    Men, men... Någonstans ska man väl lyckas hitta den perfekta bilden.

• maria070630

Vi köpte fotograf bilder till de som var med på bröllopet (men bara bilden inte själva kortet) till de som skickat telegram mm skrev vi ut ett kort själva från datorn (har en bra färgskrivare) men alla fick samma "omslag" och en personlig hälsning.

Många har faktsiskt tackat för den fina bilden och det känns roligt även om det senare hamnar i byrålådan..

Länge leve vår tråd :)

• FruH

Alltså, jag har inte riktigt fattat detta...De bilder man köper av fotografen, i mitt fall bland annat ett paket med 18 bilder för 5500 sek, får man även dem digitalt då eller?? För annars är det ju papperskopior liksom....

• Mrs Cardenas

Kan vi inte alla 30 juni brudar lägga upp bilder här... jag e nyfiken på er :)

Här är våran blog. Det e bara bilder..
    lindaochericsbrollop.blogspot.com/

man måste trycka på äldre inlägg för att byta sida. tror det finns tre sidor :)

• Mrs Cardenas

åh vad fina alla är,, jag längtar tillbaka till den dagen.. redan :)

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!