Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Q
Ja jag kan verkligen tänka mig det! Men kan ju inte tvinga min m2b till något han inte vill... tyvärr haha
Vad konstigt min länk fungerade, helt plöstligt dök vinterbruds och goldens kommentarer upp och de var inte där förut... strange!
_golden_ min mailadress är troja69@hotmail.com
Vi kommer säga våra egna löften. Känns mer personligt än den borgliga varianten på 30 sekunder...
Tjejer, kan ni förstå att det bara är ett halvår kvar!!
Gotland: Har ni redan bestämt vad ni ska säga? Kommer ni att säga samma sak till varandra eller blir det ett från dig och ett annat från honom?
Fick en del uppslag efter gårdagens vigsel, men man vill ju ändå att det ska vara lite personligt. Ja, ja, man har ju lite tid på sig att fundera än
Helt konstigt att det bara är sex månader kvar...fast för oss är det sju...lite mer tid att planera
Åh, vad roligt då kommer vi få se (förhoppningsvis) bilder på er som gifter er i januari, att få höra hur det gick för er...vad häftigt! Det blir som en förlägning av planerandet fast efteråt...om ni förstår hur jag menar
Vi kommer nog att hitta på egna och inte berätta dem för varandra, känns lite spännande och romantiskt.
c_t: Ja, det är lite skrämmande. I princip halva tiden har nu gått sedan vi bestämde datum och det känns som allt (nåja, det mesta i alla fall) fortfarande hänger i luften. Jag är ett litet kontrollfreak så man får passa sig så man inte blir värsta bidezillan ju närmare det blir...
Gotland: Vad spännande att inte veta vad den andra ska säga. Och nevöst! Kontrollfreaket i mig skulle ha stora problem med det (för tänk om m2b's löften, eller mina för den delen, blir vad man förväntat sig)... men å andra siden vore det hur häftigt som helst att stådär och för höra vad han vill säga till mig på vår bröllopsdag. Får ta upp iden med honom och höra vad han tycker...
"inte blir som man förväntat sig" skulle det ju stå...
Visst är det svårt att släppa kontrollen... min bror har ett önskemål om att ta hand om allt det praktiska för själva vigseln. Han vill att jag ska säga vilka som ska sjunga, vilka sånger och hur ordningen ser ut och sedan inte lägga mig i... vet inte om jag vågar Visst skulle det vara skönt att släppa men...
Ja och vi är sist ut Så jag vill veta allt om era bröllopsdagar sen!
Min m2b har redan skrivit en dikt till mig som låg bredvid min huvudkudde en morgon. Så jag får väl acceptera att han inte vill stå inför alla och säga egna ord. Även om jag tycker att det skulle vara superromantiskt.