• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • ~vinterbrud~

Gotland-08: såg din e-mailadress tidigare i tråden. Jag kan maila dig så slipper jag ta upp hela denna tråd med tips

• _golden_

Vi har bokat - och betalt - vår ToR-biljett till Centralamerika.
    Det blir lite lyx men mest backpacking & upplevelser - precis som vi tycker bäst om att ha det när vi reser .

• _golden_

Missa förresten inte trådarna 'All around the world' och 'Been there, done that', som innehåller massa resetips från en samling riktiga livsnjutare. Massa SA diskuterades i slutet av 'All around...' Härliga trådar!

• Gotland-08

~vinterbrud~: Jättegärna, maila på!
    _golden_: ska kolla in trådarna... tack för tipset!

• Gotland-08

LillHjärtat, Offis och CmD om sju månader är vi gifta

• ~vinterbrud~

Gotland-08: nu har jag mailat dig!
    Det blev långt Hade mer info än jag trodde och har säkert glömt massor...

• Gotland-08

~vinterbrud~: TUSEN TACK! Verkligen mycket bra tips...hann bara skumma igenom nu ikväll men det är super att få något konkret att utgå från. Min m2b blev helt till sig, smekmånaden är hans skötebarn , papper och embossing har blivit min Visst är det bra när man kompleterar varandra

• Bzzz

Nu har jag köpt tapet som vi ska ha till inbjudningarna. Den är så fin. Naturvit med struktur (lite) som ser ut som en blandning mellan blommor eller spets,,,svårt att förklara. Nu börjar jobbet med att hitta ett naturvitt papper. Någon som vet mer exakt vart jag kan hitta det och vad det kan tänkas heta. Jag har kollat de olika hemsidor som jag fått tips om men det finns ju MÄNGDER att sorter. Så tips mottages tacksamt! Det känns iaf som det kan bli riktigt bra. Ska även leta band/snoddar i silver.

• ~vinterbrud~

Bzzz; vet inte var du bor, men om du är i Stockholm så rekommenderar jag att gå till Matton på Norrlandsgatan eller Panduro. Är mycket lättare att hitta papper i butiken, när man får "klämma och känna" än att kolla på nätet. De har även MER i butiken än på nätet.

• Gotland-08

Matton på Norrlandsgatan och Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan! Matton har så många olika typer och nyanser på sina papper och Ljunggrens hade otroligt vackra papper, lite mer annorlunda. Panduro har också ganska mycket men är lite dyrare än Matton.

Ta med dig en bit av tapeten och pröva dig fram för att hitta det pappret och bandet du vill ha.

Spännande vi måste få se kort sen! Själv har jag precis tjänat 1500:- genom att sitta i solen och dricka ett glas champange

Tanken var att vi skulle vara utklädda och dela ut pris i en tävling men de behövde inte oss så vi fick betalt än då och passade på att fira min födelsedag med ett glas champange... De mest lättförtjänta pengar jag har tjänat in någon gång...

Så nu har jag tjänat in pengarna till Brudkappan

Svar på tråden Januari-Februari 2008